eksem/ body shop creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Princesspigen

oerbaek skriver:

jeg har faktisk en bøtte af den men den har ikke virket for mig jeg har også prøvet aderma fra apoteket, den gør det lidt bedre men den får stadig ikke eksemen til at forsvinde. 

øv det er jeg ked af at høre.. men håber du finder noget der virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

øv det er jeg ked af at høre.. men håber du finder noget der virker

ja det håber jeg også, altså jeg ved jo godt hvad der virker men har ikke lyst til at bruge den da det er en meget krads hormon creme, men det kan jo være det bliver nødvendigt hvis jeg ikke finder ud af hvilken creme fra body shop der var tale om. men igen er det jo heller ikke sikkert den virker på mig, men jeg er villig til at prøve

Anmeld

20. april 2012

Mor010711

Det var mig der skrev om cremen fra bodyshop. 

Det er den der hedder Body Butter med Aloe Vera som vi har haft meget succes med. Kan virkelig anbefale den. Er nemlig heller ikke selv så glad for hormoncremerne. Selvom det kan være nødvendigt i ny og næ. 

Derudover har vi også forsøgt os med en bodybutter fra änglemark, som vi også er blevet ret glade for. Den har vi dog brugt i samme periode som hormoncremen, så hvor meget af æren den egentlig fortjener, er jeg ikke helt sikker på. Men den er en del billigere, så synes det er et forsøg værd  

Det skal lige siges at Isabelle, min datter, bliver smurt mange gange om dagen. Som minumum ved hvert bleskift. Også selvom hun lægger en lille gave i bleen lige efter hun er blevet skiftet. Når vi alligevel har tøjet af hende, kan hun lige så godt få et lag mere 

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

oerbaek skriver:

ja det håber jeg også, altså jeg ved jo godt hvad der virker men har ikke lyst til at bruge den da det er en meget krads hormon creme, men det kan jo være det bliver nødvendigt hvis jeg ikke finder ud af hvilken creme fra body shop der var tale om. men igen er det jo heller ikke sikkert den virker på mig, men jeg er villig til at prøve

ja du må prøve den.. men ihværtifal held og lykke

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

ja du må prøve den.. men ihværtifal held og lykke

tak skal du have  

Anmeld

20. april 2012

L&V

oerbaek skriver:

Hejsa tøser herinde

der var på et tidspunkt en der anbefalede en creme fra bodt shop mod ekseme, men jeg kan ikke huske hvilken en det er der blev anbefalet og kan ikke huske hvem der skrev det. 

Håber i kan hjælpe mig? 

Vil bare lige gøre obs på at der er meget stas i body shops produkter og i mit tilfælde forværre det ekseme og allergi

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Månsson skriver:

Vil bare lige gøre obs på at der er meget stas i body shops produkter og i mit tilfælde forværre det ekseme og allergi

uha det lyder ikke godt

jeg har aldrig prøvet nogle af deres produkter for der er ikke en body shop i nærheden af hvor jeg bor, der var bare en herinde der for noget tid siden skrev at der var en af deres cremer der var super god mod eksem.

Anmeld

20. april 2012

L&V

oerbaek skriver:

uha det lyder ikke godt

jeg har aldrig prøvet nogle af deres produkter for der er ikke en body shop i nærheden af hvor jeg bor, der var bare en herinde der for noget tid siden skrev at der var en af deres cremer der var super god mod eksem.

Det er det sikkert os for nogle det er jo så forskelligt hva vi reagere på ville bare gøre obs på at det altså kan ske.. De har en politik i butikken at hvis man ikke kan tåle det får man pengene tilbage

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Månsson skriver:

Det er det sikkert os for nogle det er jo så forskelligt hva vi reagere på ville bare gøre obs på at det altså kan ske.. De har en politik i butikken at hvis man ikke kan tåle det får man pengene tilbage

jeg siger tusind tak for info, men så kan man jo levere den tilbage hvis det går helt galt.

Anmeld

20. april 2012

L&V

oerbaek skriver:

jeg siger tusind tak for info, men så kan man jo levere den tilbage hvis det går helt galt.

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.