eksem/ body shop creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

oerbaek

ønskebarn74 skriver:

ja, men kun aloeveraen og den til babyer er uden parfume og parabener.. Og den til babyer er fyldt med vanille og den klør på mig.. Så tag den med aloevera, den kan bruges til hænder og hele kroppen.. Den heler og er også god til at lindre solskolding og kløen ved eksem..

jamen det bliver den jeg prøver at se om min veninde gider købe med hjem til mig tusind tak for svar og for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

ønskebørn74

oerbaek skriver:

jamen det bliver den jeg prøver at se om min veninde gider købe med hjem til mig tusind tak for svar og for hjælpen

velbekommen, det er en fin stor bøtte og den koster 160kr mener jeg... men alle pengene værd... husk at putte den på køl, der er ikke konserveringsmidlei den..

Anmeld

20. april 2012

L&V

oerbaek skriver:

Der er altså parfume i begge dele og i alo vera produkterne er der lanolin alkohol

Anmeld

20. april 2012

Mor010711

oerbaek skriver:

jeg havde slet ikke set du havde skrevet dette tusind tak for at du gjorde op mørksom på det. jamen jeg tror jeg vil høre min veninde om hun vil prøve at købe den bodydotter aloevera til mig så må jeg prøve den, jeg har desværre ikke gode erfaring men produkterne fra änglemark.

Vi har hvert fald været rigtig rigtig glade for at vi prøvede den. 

Jeg har heller aldrig været særlig begejstret for änglemark, men faldt over den på bud og besluttede at give det et forsøg. Mener den koster under en tredjedel af hvad den fra Bodyshop gør nemlig. Men det kan du jo selv vurdere  

Håber sådan det virker for dig 

Hvis du gider, må du gerne sende mig en opdatering  Vi så resultater da der var gået under et døgn. 

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Mor010711 skriver:

Vi har hvert fald været rigtig rigtig glade for at vi prøvede den. 

Jeg har heller aldrig været særlig begejstret for änglemark, men faldt over den på bud og besluttede at give det et forsøg. Mener den koster under en tredjedel af hvad den fra Bodyshop gør nemlig. Men det kan du jo selv vurdere  

Håber sådan det virker for dig 

Hvis du gider, må du gerne sende mig en opdatering  Vi så resultater da der var gået under et døgn. 

det vil jeg gøre tak endnu engang for hjælpen. 

ânglemark slog jeg ud af deres vaskepulver så gider næsten ikke at forsøge med cremen 

Anmeld

20. april 2012

Mor010711

oerbaek skriver:

det vil jeg gøre tak endnu engang for hjælpen. 

ânglemark slog jeg ud af deres vaskepulver så gider næsten ikke at forsøge med cremen 

Ingen årsag 

God weekend 

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Mor010711 skriver:

Ingen årsag 

God weekend 

i lige måde  

Anmeld

23. april 2012

Mor010711

oerbaek skriver:

i lige måde  

Hej 

Vil bare høre hvordan det står til med eksemen? Er lidt nysgerrig...

Anmeld

24. april 2012

oerbaek

Mor010711 skriver:

Hej 

min venindes planer var ændret i lørdags så hun kom ikke i en body shop men skal derind på torsdag, så jeg venter stadig spændt på at prøve cremen  

Anmeld

2. maj 2012

oerbaek

Mor010711 skriver:

Hej 

Hejsa så har jeg endelig fået fat i cremen og den er bare god. min ekseme var i mellem tiden gået mere eller mindre væk men jeg har meget tør hud over hele kroppen og endda fiskehud på benene så den er super til det også, nu må vi se næste gang der komme noget ekseme så er jeg forberedt med cremen i hverfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.