eksem/ body shop creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Mor010711

oerbaek skriver:

uha det lyder ikke godt

jeg har aldrig prøvet nogle af deres produkter for der er ikke en body shop i nærheden af hvor jeg bor, der var bare en herinde der for noget tid siden skrev at der var en af deres cremer der var super god mod eksem.

Det er ikke alle produkterne der er alt muligt gejl i. De har f.eks også en babyserie som er fri for det hele. Den er også rigtig god mod eksemen, men til gengæld farver den alt tisgult. Men hvis man er villig til at tage det med...

Aloe Vera: http://www.thebodyshop.dk/bad-og-krop/body-butter/aloe-body-butter.aspx

Babyserien: http://thebodyshop.dk/bad-og-krop/buriti-baby.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

oerbaek

Mor010711 skriver:

Det er ikke alle produkterne der er alt muligt gejl i. De har f.eks også en babyserie som er fri for det hele. Den er også rigtig god mod eksemen, men til gengæld farver den alt tisgult. Men hvis man er villig til at tage det med...

Aloe Vera: http://www.thebodyshop.dk/bad-og-krop/body-butter/aloe-body-butter.aspx

Babyserien: http://thebodyshop.dk/bad-og-krop/buriti-baby.aspx

hvilken en af dem er den der er god mod eksem er det både aloe vera og baby serien? 

hvilken af dem farver tis gult, for det vil jeg da helst undgå da meget af min eksem sidder på hænderne

Anmeld

20. april 2012

ønskebørn74

oerbaek skriver:

Hejsa tøser herinde

der var på et tidspunkt en der anbefalede en creme fra bodt shop mod ekseme, men jeg kan ikke huske hvilken en det er der blev anbefalet og kan ikke huske hvem der skrev det. 

Håber i kan hjælpe mig? 

til kroppen er det kun deres alovera serie der er fri for parfume og parabener... anbefaler bodybutteren.. den er federe og super god til min eksem og fantastisk ved solskoldning også..

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

ønskebarn74 skriver:

til kroppen er det kun deres alovera serie der er fri for parfume og parabener... anbefaler bodybutteren.. den er federe og super god til min eksem og fantastisk ved solskoldning også..

må jeg spørge hvad det er for noget eksem du har? der er jo mange former for eksem?

Anmeld

20. april 2012

ønskebørn74

oerbaek skriver:

må jeg spørge hvad det er for noget eksem du har? der er jo mange former for eksem?

har flere forskellige..

Anmeld

20. april 2012

ønskebørn74

oerbaek skriver:

blandt andet kronisk håndeksem..

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

ønskebarn74 skriver:

har flere forskellige..

okay. 

Kan se der er flere forskellige inden for bodybutter er der en der er bedre end andre ? 

Anmeld

20. april 2012

Mor010711

oerbaek skriver:

hvilken en af dem er den der er god mod eksem er det både aloe vera og baby serien? 

hvilken af dem farver tis gult, for det vil jeg da helst undgå da meget af min eksem sidder på hænderne

Har ikke selv prøvet den fra babyserien, men har hørt rigtig godt om den. Men det er også den der farver tøj og alt andet gult. 

Aloe Vera er den vi bruger og den er vi super glade for. Kan varmt anbefales. Min datter er bare blevet en meget gladere baby 

Du har godt set mit tidligere indlæg, her i din tråd, ikke?

Anmeld

20. april 2012

ønskebørn74

oerbaek skriver:

okay. 

Kan se der er flere forskellige inden for bodybutter er der en der er bedre end andre ? 

ja, men kun aloeveraen og den til babyer er uden parfume og parabener.. Og den til babyer er fyldt med vanille og den klør på mig.. Så tag den med aloevera, den kan bruges til hænder og hele kroppen.. Den heler og er også god til at lindre solskolding og kløen ved eksem..

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Mor010711 skriver:

Det var mig der skrev om cremen fra bodyshop. 

Det er den der hedder Body Butter med Aloe Vera som vi har haft meget succes med. Kan virkelig anbefale den. Er nemlig heller ikke selv så glad for hormoncremerne. Selvom det kan være nødvendigt i ny og næ. 

Derudover har vi også forsøgt os med en bodybutter fra änglemark, som vi også er blevet ret glade for. Den har vi dog brugt i samme periode som hormoncremen, så hvor meget af æren den egentlig fortjener, er jeg ikke helt sikker på. Men den er en del billigere, så synes det er et forsøg værd  

Det skal lige siges at Isabelle, min datter, bliver smurt mange gange om dagen. Som minumum ved hvert bleskift. Også selvom hun lægger en lille gave i bleen lige efter hun er blevet skiftet. Når vi alligevel har tøjet af hende, kan hun lige så godt få et lag mere 

jeg havde slet ikke set du havde skrevet dette tusind tak for at du gjorde op mørksom på det. jamen jeg tror jeg vil høre min veninde om hun vil prøve at købe den bodydotter aloevera til mig så må jeg prøve den, jeg har desværre ikke gode erfaring men produkterne fra änglemark.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.