Arbejdsprøvning ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

bullerbassen

Princesspigen skriver:

min sidste kom jeg kun op på 16 timer og jeg kommer nok ikke foreløbig op på mere... men nu må vi jo se..  jeg har os gået hjemme i 4 år så det er ikke så nemt at komme igang igen..

Skal du ud i en ny ?? Hvor længe siden er det du var i den sidste ??

Er kommet op på 10 timer og kommer nok ikke mere op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Princesspigen

bullerbassen skriver:

Skal du ud i en ny ?? Hvor længe siden er det du var i den sidste ??

Er kommet op på 10 timer og kommer nok ikke mere op

det er ved at være en 4 uger siden jeg stoppede i den anden og venter på et brev om jeg skal ud i en ny...

men da jeg er gravid og her en del gener pt har jeg ikke så travlt med at komme ud, som det er nu kan jeg intet unden at kaste op eller være svimmel.. så er jeg jo ikke til meget nytte..

Anmeld

20. april 2012

bullerbassen

Princesspigen skriver:

det er ved at være en 4 uger siden jeg stoppede i den anden og venter på et brev om jeg skal ud i en ny...

men da jeg er gravid og her en del gener pt har jeg ikke så travlt med at komme ud, som det er nu kan jeg intet unden at kaste op eller være svimmel.. så er jeg jo ikke til meget nytte..

Nej det hjælper ikke så meget.

Hvor længe var du i den sidste arbejdsprøvning

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

bullerbassen skriver:

Nej det hjælper ikke så meget.

Hvor længe var du i den sidste arbejdsprøvning

6 uger.. men kommunen mener at man gerne skal op på minimum 2 måneder.. ihværtifal her..

Anmeld

20. april 2012

bullerbassen

Princesspigen skriver:

6 uger.. men kommunen mener at man gerne skal op på minimum 2 måneder.. ihværtifal her..

Har været i jobprøvning i 8 uger som lige er forlænget med 4 uger.

Det er nr 2 jobafprøvning, de siger denne ikke bliver forlænget yderligt. Men har så lige fået af vide jeg skifter sagsbehandler, så er spændt på om det holder ord

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

bullerbassen skriver:

Har været i jobprøvning i 8 uger som lige er forlænget med 4 uger.

Det er nr 2 jobafprøvning, de siger denne ikke bliver forlænget yderligt. Men har så lige fået af vide jeg skifter sagsbehandler, så er spændt på om det holder ord

så har du jo været ude i 12 uger, så tror jeg ikke det bliver forlænget..

en arbejds prøvning er en arbejds prøvninge uanset hvem sagsbehandleren er..

så jeg tror de derfra vil arbejde videre istedet for forfra...

Anmeld

20. april 2012

bullerbassen

Princesspigen skriver:

så har du jo været ude i 12 uger, så tror jeg ikke det bliver forlænget..

en arbejds prøvning er en arbejds prøvninge uanset hvem sagsbehandleren er..

så jeg tror de derfra vil arbejde videre istedet for forfra...

Er nu ikke så nervøs for de forlænger , mere om den nye finder på jeg skal i endnu en arbejdsprøvning.

De hører man jo desværre ofte når der kommer ny på.

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

bullerbassen skriver:

Er nu ikke så nervøs for de forlænger , mere om den nye finder på jeg skal i endnu en arbejdsprøvning.

De hører man jo desværre ofte når der kommer ny på.

det ville undre mig hvis de sendte dig ud i en ny, men på den anden side så er det ikke altid logisk det de gør..

Anmeld

20. april 2012

VIPpigen

bullerbassen skriver:

Hold da op en historie  Håber godt nok det går bedre i den nye kommune. 

Mange tak fordi du ville dele din historie med mig , det lyder til det har været en hård tid.

Det er psykisk rigtig hårdt og være i systemet, kender jeg desværre selv. Desværre hører man jo folk der bliver sygemeldt med fysiske skader ender med psykiske .

Syntes selv det er hårdt ikke at vide, hvad fremtiden bringer. Og at man ingen indflydelse har på den. Og må sige at det desværre ikke er positive historier man hører.

Er i min anden arbejdsprøvning, og er kommet op på 10 timer efter 8 uger. Og kan allerede mærke en klar forværring af mine smerter. 

Som du også nævner skal der gerne være overskud til familien. Har selv 3 unger.

Håber det bedste for dig fremover, ville ønske vores system var bedre for os sygemeldte

Det er så røv vores system... Og bliver så gal når nogen ikke forstår at det ikke er fordi man ikke VIL arbejde, men man kan bare ikke holde til det...

Jeg ville for alt i verden gerne arbejde, det er bare ikke på bekostning af min familie...

Jeg håber du hvertfald holder dig oppe, og husker dig selv og familien i alt det her... Og ikke knækker over de presser på...

Jeg har en svag psyke i forvejen, og der skal ikke meget til før de vælter mig rundt... Det er endnu værrer, for så virker verden endnu mere håbløs, og imod en... Der er ikke andet at gøre end kæmpe, og slås for sin egen ret...

Anmeld

20. april 2012

VIPpigen

dpb skriver:

Tak

Næh, hvis du bliver tilbudt førtidspensionen...så skal du da skrive en bog om hvordan det er at være en del af systemet indefra Hold op, en roman man kunne skrive med dårlige oplevelser... hmm, det gav stof til eftertanke mon ikke det ville blive en bestseller

Ej, helt seriøst, så syntes jeg de presser folk for meget. Og det sker faktisk ret ofte at man høre om folk der er gået ned psykisk under sådan et forløb... syntes det er utroligt at der gøres så lidt for at folk der er syge efter en ulykke, mens man hører om de ansatte hvor de nærmest får i hoved og r.. med hjælp til at komme ud på arbejdsmarkedet igen... ja, undskyld mig, men jeg kan ikke se hvor logikken er i det

Qnuz

Den må der kunne tjenes penge på sådan en bog...

Jeg forstår det heller ikke, problemet ligger i at vi har nogen der ikke er syge, som bare nasser på systemet, og dem med skjult sygdom så ikke kan komme igennem systemet. De forstår ikke hvornår nok er nok... Desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.