bullerbassen skriver:
Hold da op en historie 
Håber godt nok det går bedre i den nye kommune.
Mange tak fordi du ville dele din historie med mig , det lyder til det har været en hård tid.
Det er psykisk rigtig hårdt og være i systemet, kender jeg desværre selv. Desværre hører man jo folk der bliver sygemeldt med fysiske skader ender med psykiske .
Syntes selv det er hårdt ikke at vide, hvad fremtiden bringer. Og at man ingen indflydelse har på den. Og må sige at det desværre ikke er positive historier man hører.
Er i min anden arbejdsprøvning, og er kommet op på 10 timer efter 8 uger. Og kan allerede mærke en klar forværring af mine smerter.
Som du også nævner skal der gerne være overskud til familien. Har selv 3 unger.
Håber det bedste for dig fremover, ville ønske vores system var bedre for os sygemeldte
Det er så røv vores system... Og bliver så gal når nogen ikke forstår at det ikke er fordi man ikke VIL arbejde, men man kan bare ikke holde til det...
Jeg ville for alt i verden gerne arbejde, det er bare ikke på bekostning af min familie...
Jeg håber du hvertfald holder dig oppe, og husker dig selv og familien i alt det her... Og ikke knækker over de presser på...
Jeg har en svag psyke i forvejen, og der skal ikke meget til før de vælter mig rundt... Det er endnu værrer, for så virker verden endnu mere håbløs, og imod en... Der er ikke andet at gøre end kæmpe, og slås for sin egen ret...
Anmeld