Arbejdsprøvning ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Chamomile

bullerbassen skriver:

Ved ikke om det er mig du spørg ??

Hvis nej har piskesmæld

Oh, ja det er ikke helt det samme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

bullerbassen

Oh, ja det er ikke helt det samme. 

Nej men begge diagnoser er fælles om at være skraldespands diagnoser. Så lidt er det samme.

Anmeld

21. april 2012

Chamomile

bullerbassen skriver:

Nej men begge diagnoser er fælles om at være skraldespands diagnoser. Så lidt er det samme.

Ja, det er desværre sandt.

Anmeld

21. april 2012

Lou87

bullerbassen skriver:

Jeg har fået en del informationer fra socialt rådgiveren hos min fagforening. I forhold til hvad jeg skal være Obs på i forhold til at være sygemeldt.

f.eks varighed af sygedagpenge.

Min resourse profil skal opdateres.

At læge konsulenten ikke må vurdere i forhold til dine arbejdsevner, de er til for at oversætte special læge erklæringene for sagsbehandlerne.

At jeg hele tiden skal holde hånd i hanke med kommunen og stille krav / spørgsmål?

Oki det lyder da også som en god hjælp og have.. Ringer man bare og spørg efter sådan en ?? Eller ??
Mere fordi da jeg snakkede med dem vedr. noget andet sagde de bare tit det var kommunen jeg sku spørge da jeg var under dem som syge meldt.

Anmeld

21. april 2012

bullerbassen

Lou87 skriver:

Oki det lyder da også som en god hjælp og have.. Ringer man bare og spørg efter sådan en ?? Eller ??
Mere fordi da jeg snakkede med dem vedr. noget andet sagde de bare tit det var kommunen jeg sku spørge da jeg var under dem som syge meldt.

Ja det tror jeg da man kan. Min fagforening har været inde over fordi jeg blev opsagt på mit arbejde.

Og ham fra fagafdeling sagde jeg kunne ringe og snakke med hende.

Kan selvfølgelig ikke lige huske hvorfor ( døjer med korttidshukommelsen ) men fik da en god snak med hende.

Ikke sikkert du får behov for det men syntes det var rart og snakke med en udenfor systemet men kende til hvilken retigheder du har. Dem er kommunen jo ikke altid sød at nævne.

Jeg fik da tjekket op på et par ting efter min snak.

Anmeld

22. april 2012

Tona

Chamomile skriver:

Jeg kan ikke lige overskue at læse hele tiden, men er det Fibromyalgi du har? Tænker når du skriver "skraldespands diagnose" nemlig. Jeg kan evt. tilføje til en rigtig super gruppe på FB, hvis du ikke allerede er i den  

Jeg har selv bla. svær Fibromyalgi og HMS, men er for syg til at kunne arbejdsprøves- så sidder fortsat fast. Så kan desværre ikke hjælpe dig.

Jeg har også fibromyalgi. Skal snart i 4 arbejdsprøvning

Men kram til dig, håber snart der bliver fundet en løsning for dig

Anmeld

22. april 2012

Chamomile

Amandas-mor skriver:

Jeg har også fibromyalgi. Skal snart i 4 arbejdsprøvning

Men kram til dig, håber snart der bliver fundet en løsning for dig

Jeg føler virkelig med dig- det er så urimeligt, når kommunen sender folk ud i den ene arbejdsprøvning efter den anden 

Kram til dig 

Anmeld

22. april 2012

Lou87

bullerbassen skriver:

Ja det tror jeg da man kan. Min fagforening har været inde over fordi jeg blev opsagt på mit arbejde.

Og ham fra fagafdeling sagde jeg kunne ringe og snakke med hende.

Kan selvfølgelig ikke lige huske hvorfor ( døjer med korttidshukommelsen ) men fik da en god snak med hende.

Ikke sikkert du får behov for det men syntes det var rart og snakke med en udenfor systemet men kende til hvilken retigheder du har. Dem er kommunen jo ikke altid sød at nævne.

Jeg fik da tjekket op på et par ting efter min snak.

Ku være man sku gøre det ja..
Og nej kommunen hjælper næppe med en skid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.