bullerbassen skriver:
Ville give min højre arm for at komme igang igen uden smerter.
Ville ønske jeg kunne bytte krop så de kunne prøve hvordan det er.
Jeg prøver at holde mig oppe, men har dage hvor det er ualmindeligt svært. Heldigvis har jeg en fantastisk mand som får mig op igen.
Kæmper for mig når jeg har mine svage øjeblikke. For det er skide hårdt. Har hørt om flere der knækker efter en tur i systemet.

For du ikke skal kæmpe for meget mere med dem. Det er ski ikke sjovt. Specialt ikke når man også skal fungere i en familie
Det er også bare rigtig vigtigt familien er med indeover, og støtter en... Det gør min heldigvis også...
Jeg tror alle som lider af en skade, siger de gerne vil arbejde... Jeg ved at jeg kæmper for det, og jeg ved jeg ikke er ene...
Jeg fik faktisk at vide da den skulle ind til fleksjobudvalget og vurderes at der havde de lige hurtigt kigget på sagen og sagt den lå til en pension, det var bare ikke det jeg ville dengang, så jeg skrev et langt bedende brev til dem om at jeg gerne ville arbejde.... Nøj jeg fortryder det i dag... Tænk hvad jeg kunne være for min datter nu hvis jeg ikke skulle kæmpe...
Heldigvis sagde min fys lige i dag efter 2 sygedage at vi lige måtte kigge træningen igennem igen, for den holdte vidst ikke den plan han havde lavet...
Åhh, jeg håber på det bedste for jer alle 5...
Anmeld