Klipning - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Kløver

Her bliver Daniel klippet af mandens faster, som er pensioneret frisør. Hvis hun ikke gjorde ville jeg tage til frisøren, ville ikke selv turde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

ønskebørn74

Babymor2010 skriver:

Okay, jeg er ikke meget for det, men Isabella bliver snart nødt til at få klippet sit hår - i hvert fald pandehåret, men hvordan pokker gør man med sådan en lille størrelse på 17 mrd.? 

Er det en tur til frisøren? Haha, for jeg tør ikke selv begive mig ud i det 

Der findes en del frisøre der kommer hjem til en.. det var sådan en der satte mit hår til bryllypet og farvede det inden..

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Det kunne jeg gøre ja, men spænder er ikke tilladt i vuggestuen - og hendes hår er så tyndt, så jeg kan ikke få sat en elastik i (det er ikke så langt endnu) 

Ok. Hvorfor må de ikke have spænder? Så må du nok snart få hende klippet

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Ok. Hvorfor må de ikke have spænder? Så må du nok snart få hende klippet

De har en seddel der hænger ved udgangen, hvor de skriver, at det ikke er tilladt med spænder - men meget gerne elastik 

Men jeg fik klippet hende - med hjælp fra faderen  Lidt kort, men pyt, det vokser hurtigt ud igen 

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

De har en seddel der hænger ved udgangen, hvor de skriver, at det ikke er tilladt med spænder - men meget gerne elastik 

Men jeg fik klippet hende - med hjælp fra faderen  Lidt kort, men pyt, det vokser hurtigt ud igen 

Hi hi ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.