Klipning - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Pikku Myy

Jeg klipper selv min søn. Det er bestemt ikke noget jeg er god til, men jeg bliver bedre og bedre. Jeg ser det som træning, så jeg forhåbentlig kan finde ud af at klippe hans hår når det en gang kommer til at betyde noget for ham hvordan han ser ud. Så kan jeg sagtens leve med at det ind i mellem ser lidt underligt ud en måneds tid, indtil jeg kan få det rettet til  

Mht at sidde stille, så sætter vi tit en film på som han sidder og ser imens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Clisolka

Pikku Myy skriver:

Jeg klipper selv min søn. Det er bestemt ikke noget jeg er god til, men jeg bliver bedre og bedre. Jeg ser det som træning, så jeg forhåbentlig kan finde ud af at klippe hans hår når det en gang kommer til at betyde noget for ham hvordan han ser ud. Så kan jeg sagtens leve med at det ind i mellem ser lidt underligt ud en måneds tid, indtil jeg kan få det rettet til  

Mht at sidde stille, så sætter vi tit en film på som han sidder og ser imens.

Jeg har en pige med krudt i r*ven, så jeg kan ikke få hende til at sidde stille - ikke engang tv'et virker  Måske jeg skulle stille en skål havregrød foran hende, for så er der ingen kontakt til omverdenen 

Anmeld

19. april 2012

Pikku Myy

Babymor2010 skriver:

Jeg har en pige med krudt i r*ven, så jeg kan ikke få hende til at sidde stille - ikke engang tv'et virker  Måske jeg skulle stille en skål havregrød foran hende, for så er der ingen kontakt til omverdenen 

Hvis det virker, så virker det

Husk iøvrigt at det er nemmest at klippe vådt hår...

Anmeld

19. april 2012

Pikku Myy

Babymor2010 skriver:

Da min søn var på din datters alder, var vi faktisk også nogengange nødt til at klippe ham over et par dage, fordi han ikke kunne sidde stille længe nok...

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

Pikku Myy skriver:

Hvis det virker, så virker det

Husk iøvrigt at det er nemmest at klippe vådt hår...

Ja, hvis bare det virker 

Vådt hår, ja det er rigtigt - tak for tip 

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

Babymor2010 skriver:

Ja, hvis bare det virker 

Vådt hår, ja det er rigtigt - tak for tip 

pas på ... det bliver nemt for kort

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

serinasmor skriver:

pas på ... det bliver nemt for kort

Åhhh jo, det har jeg prøvet på mit eget hår et par gange 

Anmeld

20. april 2012

Clisolka

Jeg gjorde det! 

Haha jeg fangede hende efter jeg tog hende op af badet, hun sad lige så stille da saksen kom  

Anmeld

21. april 2012

fif

Babymor2010 skriver:

Haha god ide med badet, men ærligt? Jeg tør ikke selv føre den saks! Jeg klipper mega skævt 

hehe ja, det er self ikke lige så pænt, som hvis man går til frisøren, men jeg sys det er fint nok, jeg så muligheden da hun sad stille og roligt der

Anmeld

21. april 2012

fif

Babymor2010 skriver:

Jeg gjorde det! 

Haha jeg fangede hende efter jeg tog hende op af badet, hun sad lige så stille da saksen kom  

Haha det var da godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.