Klipning - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
44 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Clisolka

Okay, jeg er ikke meget for det, men Isabella bliver snart nødt til at få klippet sit hår - i hvert fald pandehåret, men hvordan pokker gør man med sådan en lille størrelse på 17 mrd.? 

Er det en tur til frisøren? Haha, for jeg tør ikke selv begive mig ud i det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Okay, jeg er ikke meget for det, men Isabella bliver snart nødt til at få klippet sit hår - i hvert fald pandehåret, men hvordan pokker gør man med sådan en lille størrelse på 17 mrd.? 

en dreng ville jeg trimme.. men en pige, den er straks værre...

enten forsøge at klippe ihværtifal pandehåret selv, eller ja en veninde eller en frisør til det..

det kan være en fordel at gøre det hjemme i trykke omgivelser tror jeg..

Anmeld

18. april 2012

emsaroto

Jeg klipper bare Oskars  

hehe og det er med alm. frisør saks. 

Anmeld

18. april 2012

iris-mor

Jeg klippede bare vores da de var små, og så blev de lovet noget godt bagefter. Har så en gang måtte klippe pandehåret færdigt mens hun sov. - og nej jeg er ikke frisør.

Nu er præmien 2 slikkepinde hvis mor må klippe frem for #kun" den ene man får ved frisøren

Anmeld

18. april 2012

Sillebob

Babymor2010 skriver:

Uha, ja den er ikke let.... min mand klippede min søn første gang.....jamen det var nærmest skilsmisse grundlag Så dårlig en klipning var det!!! Ej spøg til side.....hvis det bare er en trimming har vi gjort det selv, men da det blev til mere og han virkelig havde brug for en ordentlig klipning gik jeg til frisøren....hvilken han selvfølgelig ikke ville..... men heldigvis havde frisøren slikkepinde....og nogle gange så bliver man altså nød til at bryde " Ingen sukker!"- reglen

Held og lykke

Kram

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Ellers vent lidt endnu og sæt et spænde i

Anmeld

18. april 2012

LinLin

Adam er 19 mdr og er blevet klippet 5 (!) gange. To af gangen har bare været lige over ørerne og så pandehåret - det har jeg gjort selv. Så erhan blevet klippet to gange ved frisør og en Franch af min lillebrors kæreste der er frisørelev (der var han 11 mdr);-)

Anmeld

18. april 2012

Maja_4000

Følger lige med

Anmeld

18. april 2012

Lusi

Min søn er 13 måneder og han er lige blevet klippet første gang. Det var hos frisøren jeg sad med han på skødet og han synes det var vildt spændende, faktisk FOR spændende! Hver gang frisøren gik om på den anden side, drejede Sirius med, for at se hvad der skete og var skide skægt, når han fik sprøjtet vand i nakken.. Det krævede tålmodighed fra frisørens side og jeg sagde fra start af, at klippede han skævt/ fik lavet et hak eller noget, så blev jeg altså sur, for han kunne jo altså ik sidde stille.. Men det blev rigtig fint

Anmeld

18. april 2012

kbh-tøs

Victoria er 17 mdr. og har været hos frisøren 2 gange. Første gang blev mor klippet først, mens far sad med hende og frisøren satte bamse og kylling dvd på, det var et hit.

Den sidste gang, tullede hun rundt alene imens mor blev klippet og hun hyggede sig/charmede sig. og da det blev hendes tur, sad hun på skødet og så film. 

Det er altså ikke det store problem ( her) og jo før de bliver vænnet til det jo bedre, ligesom med alt det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.