Klipning - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Clisolka

B&J skriver:

jeg tør nemlig ikke klippe vores dreng og vil ikke trimme ham når han har så meget og smukt hår

Nej, jeg tør heller ikke selv klippe - så vil det da for alvor blive skævt  Ja det er lidt syndt at trimme dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

Nej, jeg tør heller ikke selv klippe - så vil det da for alvor blive skævt  Ja det er lidt syndt at trimme dem 

nej uhh tænk hvad skade jeg kunne gøre med en saks i han hår uh ha da hihihihihi...

holder mig til frisøren

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Haha ja den var straks værre med en pige. 

Men ja, du har ret i at det kan være en fordel at gøre det hjemme - måske jeg skulle lokke min svigermor 

ja det kan være en god ide

Anmeld

19. april 2012

fif

Babymor2010 skriver:

Okay, jeg er ikke meget for det, men Isabella bliver snart nødt til at få klippet sit hår - i hvert fald pandehåret, men hvordan pokker gør man med sådan en lille størrelse på 17 mrd.? 

Er det en tur til frisøren? Haha, for jeg tør ikke selv begive mig ud i det 

Min pige, som er samme alder som din har været til frisøren, den gang hun var mindre (Hun har altid haft meget hår)

Men denne gang, gjorde jeg det selv, da hun var i bad! Og det gik fint nok, tog lidt af pandehåret og spidserne....

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har hørt, at det skulle være nemt at klippe pigerne når de sover om natten?

Anmeld

19. april 2012

132319

Babymor2010 skriver:

Okay, jeg er ikke meget for det, men Isabella bliver snart nødt til at få klippet sit hår - i hvert fald pandehåret, men hvordan pokker gør man med sådan en lille størrelse på 17 mrd.? 

Min datter er en værre vildbasse men lige præcis når jeg klipper hendes pandehår sidder hun BUM stille 

Hun er 19 måneder og jeg har klippet det to gange med stor succes

Helt lige bliver det ikke men det er bedre end hår i øjnene

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

fif skriver:

Min pige, som er samme alder som din har været til frisøren, den gang hun var mindre (Hun har altid haft meget hår)

Men denne gang, gjorde jeg det selv, da hun var i bad! Og det gik fint nok, tog lidt af pandehåret og spidserne....

Haha god ide med badet, men ærligt? Jeg tør ikke selv føre den saks! Jeg klipper mega skævt 

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Jeg har hørt, at det skulle være nemt at klippe pigerne når de sover om natten?

Det må være et værre roderi - og må da ikke være sjovt at ligge i alt det hår 

Anmeld

19. april 2012

helle85

Babymor2010 skriver:

min dreng trimmer vi bare og min datter klippede jeg selv da hun havede babyhår(for der kunne man ikke rigtig se om det var lidt skævt)

jeg vil tror hun var omkring 2 år da vi fik en til at klippe hende som havede mere forstand på det og nu gå vi til frisør med hende nå hun skal hve klippet spidser

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

Serina blev klippet første gang da hun var max 4½ måneder ... kun pandehåret .. hun kunne nærmest ikke se noget mere .. farmand sad med hende og klippede en stor tot af ... da det voksede ud og det blev tid at prøve igen kunne hun sidde selv og så var det hele MEGET nemmere

hvis jeg skulle gøre det igen (hvor hun var for lille til at sidde) ville jeg lægge hende på puslebordet .. lade farmand holde armene ... og klippe ligeså stille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.