Klipning - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

henh01

Vores på 17 mdr har også været ved frisøren 2 gange og skal snart igen. Første gang sad han på skødet af mig og anden gang (14 mdr) sad han i en børnebil (frisørstol) alene og det gik også super fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Clisolka

en dreng ville jeg trimme.. men en pige, den er straks værre...

enten forsøge at klippe ihværtifal pandehåret selv, eller ja en veninde eller en frisør til det..

det kan være en fordel at gøre det hjemme i trykke omgivelser tror jeg..

Haha ja den var straks værre med en pige. 

Men ja, du har ret i at det kan være en fordel at gøre det hjemme - måske jeg skulle lokke min svigermor 

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Ellers vent lidt endnu og sæt et spænde i

Det kunne jeg gøre ja, men spænder er ikke tilladt i vuggestuen - og hendes hår er så tyndt, så jeg kan ikke få sat en elastik i (det er ikke så langt endnu) 

Anmeld

19. april 2012

B&J

vores dreng har været til frisør over 8gange nu og han er 2år så smut du en tur til frisøren

Anmeld

19. april 2012

PernilleogLouis

Min dreng har også altid været til frisøren - han 15 mdr første gang. Ku aldrig finde på at klippe det selv - det ville blive skidt

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

kbh-tøs skriver:

Victoria er 17 mdr. og har været hos frisøren 2 gange. Første gang blev mor klippet først, mens far sad med hende og frisøren satte bamse og kylling dvd på, det var et hit.

Den sidste gang, tullede hun rundt alene imens mor blev klippet og hun hyggede sig/charmede sig. og da det blev hendes tur, sad hun på skødet og så film. 

Det er altså ikke det store problem ( her) og jo før de bliver vænnet til det jo bedre, ligesom med alt det andet.

Det var også en god idé  Så kan faderen gå med - og samtidigt kan jeg få klippet mit hår (for en gangs skyld) 

Ja, jo hurtigere de bliver vænnet til det, jo bedre 

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

Lykke86 skriver:

Min søn er 13 måneder og han er lige blevet klippet første gang. Det var hos frisøren jeg sad med han på skødet og han synes det var vildt spændende, faktisk FOR spændende! Hver gang frisøren gik om på den anden side, drejede Sirius med, for at se hvad der skete og var skide skægt, når han fik sprøjtet vand i nakken.. Det krævede tålmodighed fra frisørens side og jeg sagde fra start af, at klippede han skævt/ fik lavet et hak eller noget, så blev jeg altså sur, for han kunne jo altså ik sidde stille.. Men det blev rigtig fint

Haha jeg tror nu heller ikke Isabella kan sidde stille - men jeg må prøve mig ad 

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

B&J skriver:

vores dreng har været til frisør over 8gange nu og han er 2år så smut du en tur til frisøren

Jeg tror også det bliver frisøren 

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

kicha skriver:

Min dreng har også altid været til frisøren - han 15 mdr første gang. Ku aldrig finde på at klippe det selv - det ville blive skidt

Nej, jeg skal heller ikke i gang med en saks. Haha det vil ikke blive godt 

Anmeld

19. april 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

Jeg tror også det bliver frisøren 

jeg tør nemlig ikke klippe vores dreng og vil ikke trimme ham når han har så meget og smukt hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.