Scrapbog/ Barnets bog - inspiration ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Stumpen

MariaJ skriver:

Ja, bøgerne ser gode ud. Jeg vil prøve at se næste gang jeg er på biblioteket om de har noget i den stil til udlån.

De har helt sikkert de bøger der til udlån, for lånte selv før jeg købte... Men det skal siges at den der hedder "flere sjove ideer til scarpbooking" ikke er speciel god...(synes jeg)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

MariaJ

tinasmor skriver:

Jeg bruger sådan noget specielt klisterbånd (ala) hvor der er lim på begge sider, da alm. lim på sådanne scratbøger ofte efter nogle år begynder at løsne sig så billeder osv begynder at løsne sig.

Ja, det var lige det jeg var bange for måske ville ske med tiden. Den skal jo gerne kunne holde i mange år.

Er det "alm" dobbeltklæbende tape som en anden nævner, eller et specialprodukt? Hvor køber du det? 

Anmeld

18. april 2012

MariaJ

Stumpen skriver:

De har helt sikkert de bøger der til udlån, for lånte selv før jeg købte... Men det skal siges at den der hedder "flere sjove ideer til scarpbooking" ikke er speciel god...(synes jeg)...

OK. Godt at vide

Anmeld

18. april 2012

MariaJ

LenaJohansen skriver:

Et lille uddrag fra min  

Er langt fra færdig 

Wow, hvor er den flot . Tusind tak for kigget.

God ide med tekstarkene. Det ser meget stilfuldt ud.

Anmeld

18. april 2012

MariaJ

Mom In The Making skriver:

Ingen årsag. Nej, jeg havde heller ikke liiiige sådan noget til at ligge, men det var heldigvis ikke så dyrt.

Jeg tror nu også det kan blive ganske fint med lim,  alt efter hvad for en type man vælger at bruge.

Håber du får nogen hyggelige timer ud af det.

Tak skal du have . Nu har jeg i hvert fald virkelig lyst til at gå i gang med projektet.

Anmeld

18. april 2012

LenaJohansen

MariaJ skriver:

Wow, hvor er den flot . Tusind tak for kigget.

God ide med tekstarkene. Det ser meget stilfuldt ud.

Mange tak

Er nu os selv rigtig glad for det der er blevet lavet indtil videre.. Har lavet mange flere sider end der er vist, havde bare ikke billeder af det 

Anmeld

18. april 2012

tinasmor

MariaJ skriver:

Ja, det var lige det jeg var bange for måske ville ske med tiden. Den skal jo gerne kunne holde i mange år.

Er det "alm" dobbeltklæbende tape som en anden nævner, eller et specialprodukt? Hvor køber du det? 

Det er bare fra Panduro. Jeg køber når det er på tilbud. Det er sådan noget dobbeltklæbende noget som man "kører" hen over papiret lidt ala en retteblæk hvis du kender dem.

Anmeld

18. april 2012

MariaJ

tinasmor skriver:

Det er bare fra Panduro. Jeg køber når det er på tilbud. Det er sådan noget dobbeltklæbende noget som man "kører" hen over papiret lidt ala en retteblæk hvis du kender dem.

OK. Smart. Det vil jeg være opmærksom på. Handler indimellem i Panduro alligevel.

Anmeld

18. april 2012

MomInTheMaking

MariaJ skriver:

Tak skal du have . Nu har jeg i hvert fald virkelig lyst til at gå i gang med projektet.

Det er også super hyggeligt. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.