Det er en lysebrun bog, men har købt papir og selv sat forside på - så kan man selv bestemme farven - siderne var sorte, og det passede mig godt for så ville billederne stå mere ud
Har som sådan ikke skrevet tekst ved, da billederne taler for sig selv. Men i et barns bog vil man jo nok gerne, nye ord, tænder, hvad mælken kostede da det blev født, en avis pris - hvem der var dronning/konge, store begivenheder, sjove guldkorn - og så kunne (hvad jeg ihvertfald har tænkt mig) give barnet bogen som kan følge denne på livets vej videre og som kan minde dem om de gode oplevelser man har haft med dem og hvordan man så ud osv. 
Forsiden til vores søns scrapbog har min mand lavet
længere er vi ikke nået.
Bryllupsbogen er min første og Elias' er min mands første
men absolut ikke den sidste, det er bare noget man skal gøre når man har tid og ro 
Har brugt alm. limstifter (køb endelig nok af dem!)
træls at være i flow og så gå i stå pågrund af mangler. Men til filtstykkerne købte jeg sekundlim (brug en pind of some sort til at holde dem nede lidt tid, ikke fingrene så bliver du en del af scrapbogen på den ufede måde)
- og perlerne rundt omkring havde selvklæbende bagpå. og invester gerne i et skæreunderlag og en hobbykniv (kan ikke huske hvad de hedder, men samme slags hvis/når man skal skære små mønstre i papir) jeg brugte det til at skære i billederne og købte to af hvert billede hvis noget skulle gå galt og resten godt gemt på usb og computeren 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld