facebook - børnebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du lyder ikke emsig, jeg synes at det skal være op til forældrene at bestemme om de vil have billeder af deres børn på nettet. Jeg ville dog ikke blive fornærmet eller sur på veninden - hun har jo ikke gjort det for at såre dig, sikkert tværtimod.

Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare beder hende om at fjerne dem?

PS: har ikke læst tråden...

Det gjorde jeg også, var bare i tvivl til at starte med om jeg var i min gode ret til at gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Jeg skrev herinde for at høre til folks generelle holdning. Jeg var overrasket over min venindes handling og ville delvis om andre kunne finde på det samme - så jeg dermed kunne udspørge til hvorfor. Og delvis ville jeg høre om folk havde oplevet at stå i mine sko og hvordan de håndterede situationen.

Jeg har gentaget flere gange i denne tråd, at der ikke er nogen ond vilje bag handlingen. I så fald havde jeg ikke været så meget i tvivl om, hvordan jeg ville håndtere situationen.

nu ved jeg ikke hvordan du misforstår, men svarer bare ud fra dit startindlæg at dette kunne have været mig, da jeg ikke tænker over det, og man bare skal sige det til vedkommende at man ikke ønsker det det vil jeg da sætte pris på end at der blev oprettet en tråd om mig så intet der.. gider ikke læse ALLE sider igennem for at se hva andre har svaret eller du har, så har udelukkende svaret ud fra start indlægget, og ikke for at fornærme

Anmeld

18. april 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Dejligt Som du skriver folk bruger facebook forskelligt.

Dette var ikke ment som en debat om det er ok eller ej. Det var mere i forhold til accept. Du har så givet din fulde accept (med undtagelse af nøgenbilleder osv), men hvordan forholder du dig i forhold til andres børn? F.eks skal de give accept eller uploader du billeder af børn uden at vurdere hvordan forældrene optræder/uploader på deres profil?

ja de skal da selvfølgelig spørges om det er ok at jeg ligger billeder op på face, men det er aldrig et problem. jeg lægger ikke billeder ud af tilfeldige børn ud.. kun mine venninders børn hvis jeg er med dem og vi laver et eller andet.. eller mine niecer,, det er ingen problem.. har folk et problem så må de hjertens gerne sige det og så respektere jeg da deres holdning og sletter billedet..:

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

nu ved jeg ikke hvordan du misforstår, men svarer bare ud fra dit startindlæg at dette kunne have været mig, da jeg ikke tænker over det, og man bare skal sige det til vedkommende at man ikke ønsker det det vil jeg da sætte pris på end at der blev oprettet en tråd om mig så intet der.. gider ikke læse ALLE sider igennem for at se hva andre har svaret eller du har, så har udelukkende svaret ud fra start indlægget, og ikke for at fornærme

Ville bare forklare hvorfor jeg havde skrevet istedet for blot at konfrontere

Personen der har gjort dette er ikke herinde, så det var ikke sådan en skjult hvorfor-gjorde-du-det-mod-mig-nu-opretter-jeg-en-tråd-om-dig Det var virkelig nysgerrighed overfor hvorfor og om jeg kunne tillade mig at sige noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.