Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månelys skriver: Sender dig en masse tanker og håber det har effekt Så sent som i lørdags kørte jeg et sted med de røde piger. Jeg sætter en ære i at overholde fartgrænsen, og stort set hele turen havde jeg nogen der kørte helt oppe i røven af mig, fordi de ville køre 90-100 og ikke 70. Det gør mig så gal, at nogen skal udsætte min datter og jeg for fare, fordi JEG overholder færdselsreglerne og DE har travlt!!
Sender dig en masse tanker og håber det har effekt Så sent som i lørdags kørte jeg et sted med de røde piger. Jeg sætter en ære i at overholde fartgrænsen, og stort set hele turen havde jeg nogen der kørte helt oppe i røven af mig, fordi de ville køre 90-100 og ikke 70. Det gør mig så gal, at nogen skal udsætte min datter og jeg for fare, fordi JEG overholder færdselsreglerne og DE har travlt!!
Ja, mange tænker desværre ikke over at det et på split sekund, kan ændre både deres man også andres liv.. hvis det går galt og for hvilken nytte.. kommer 5 min tidliger hjem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Talbutikken skriver: håbe Kan det ikke være fordi der er nogen der har syntes det var sjovt at brække pigens finger, så hun rækker fuck i stedet ?
håbe
Kan det ikke være fordi der er nogen der har syntes det var sjovt at brække pigens finger, så hun rækker fuck i stedet ?
Talbutikken skriver: Ja, det er vildt at man få større straf for økonomisk kriminalitet end at køre et andet menneske ihjel.. Men så ved vi da hvor vores politiker står
Ja, det er vildt at man få større straf for økonomisk kriminalitet end at køre et andet menneske ihjel.. Men så ved vi da hvor vores politiker står
Det er meget beklageligt, for at sige det pænt. Det er simpelthen for sygt at man kan få lov at køre rundt selvom man kører for stærkt og/eller kører sprit.. Åh det er så sørgeligt :/
jydeinden skriver: tror bestemt heller ikke man skal ønske det for nogen.. men jeg tror bare ikke at de som bevidst bryder reglerne, lærer at forstå konsekvenserne deres valg kan får. Før de mærker det på egen krop.
tror bestemt heller ikke man skal ønske det for nogen.. men jeg tror bare ikke at de som bevidst bryder reglerne, lærer at forstå konsekvenserne deres valg kan får. Før de mærker det på egen krop.
Nej sådan er livet realitet desværre ofte.
Sally-Slingshot skriver: Det er meget beklageligt, for at sige det pænt. Det er simpelthen for sygt at man kan få lov at køre rundt selvom man kører for stærkt og/eller kører sprit.. Åh det er så sørgeligt :/
Ja, det er sgu en trist verden vi lever i
Tauf skriver: Jo det kan sagtes være. Men jeg så 2 forskellige steder i landet og det så ikke knækket ud..
Jo det kan sagtes være. Men jeg så 2 forskellige steder i landet og det så ikke knækket ud..
Hmm... Er dog rimelig sikker på at det ikke er Rådet for sikkertrafik der står bag dem
mhm tror jeg du har ret i.. men stor respekt herfra for at du prøver at ændre det
og en start ville jo være at få folk til at forstå at sms skrivning under kørsel er no go.
Talbutikken skriver: Ja, det er sgu en trist verden vi lever i
Ja, det er det
Talbutikken skriver: Nu har jeg været inde og prøve flere adresser, de kommer frem allesammen, måske fordi alle veje på Bornholm er beteget som landeveje..?
Nu har jeg været inde og prøve flere adresser, de kommer frem allesammen, måske fordi alle veje på Bornholm er beteget som landeveje..?
jeg ku bare ikke komme videre i systemet. men prøver lige igen senere
Lone Jakobsen skriver: jeg ku bare ikke komme videre i systemet. men prøver lige igen senere
der står en på jyllandsgade så mon ikke du kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128