Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp med at få antalet af dødsfald ned i trafikken, sæt en rød pige der hvor i syntes der bliver kørt for stærkt!
http://www.sikkertrafik.dk/FartenNedPaLandevejen.aspx
Hvis bare et liv bliver skånet, ville jeg være lykkelige.. Ønsker ikke for nogen at politiet kommer og banker på døren.. Det er det værste man kan blive udsat for som forældre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
desværre er det kun landeveje man kan markere. vi bor i udkanten af byen ved et industri område, og her bliver der desværre ofte kørt alt for stærkt
Lone Jakobsen skriver: desværre er det kun landeveje man kan markere. vi bor i udkanten af byen ved et industri område, og her bliver der desværre ofte kørt alt for stærkt
Hmm, det er ikke ok syntes jeg.. Det brude være sådan at man kunne makere over alt!
Talbutikken skriver: Hmm, det er ikke ok syntes jeg.. Det brude være sådan at man kunne makere over alt!
jeg prøvede men ku ikke få det til at virke
Lone Jakobsen skriver: jeg prøvede men ku ikke få det til at virke
Nu har jeg været inde og prøve flere adresser, de kommer frem allesammen, måske fordi alle veje på Bornholm er beteget som landeveje..?
Så har jeg markeret på livet løs. Folk kører som brækkede arme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128