I en god sags tjeneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

lhn89

Talbutikken skriver:

Hjælp med at få antalet af dødsfald ned i trafikken, sæt en rød pige der hvor i syntes der bliver kørt for stærkt!

http://www.sikkertrafik.dk/FartenNedPaLandevejen.aspx

Hvis bare et liv bliver skånet, ville jeg være lykkelige.. Ønsker ikke for nogen at politiet kommer og banker på døren.. Det er det værste man kan blive udsat for som forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

bullerbassen

Talbutikken skriver:

Har endnu ikke set nogle herover på øen

Har set rigtig mange på min vej de seneste par dage ..

Anmeld

16. april 2012

MyLove E

Jeg har også set mange. Og vi vinker pænt til de små piger. og holder selvfølgelig farten som vi skal..

Men kan det passe jeg har set nogen som ikke vinker men giver finger.

Hvis det er sikkertrafik der har sat det op syntes jeg det er meget forkert.

Anmeld

16. april 2012

jydeinden

har hermed sat en pige selv.. der er mange på min hovedvej som kører som jeg ved ikke hvad. Og der er flere gange sket trafikuheld.

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

Tauf skriver:

Jeg har også set mange. Og vi vinker pænt til de små piger. og holder selvfølgelig farten som vi skal..

Men kan det passe jeg har set nogen som ikke vinker men giver finger.

Hvis det er sikkertrafik der har sat det op syntes jeg det er meget forkert.

Kan det ikke være fordi der er nogen der har syntes det var sjovt at brække pigens finger, så hun rækker fuck i stedet ?

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

jydeinden skriver:

har hermed sat en pige selv.. der er mange på min hovedvej som kører som jeg ved ikke hvad. Og der er flere gange sket trafikuheld.

Ja, det er sgu trist at folk ikke lære af det.. Men der går ikke en dag, så er det ude af folks bevisthed, desværre

Anmeld

16. april 2012

jydeinden

Talbutikken skriver:

Ja, det er sgu trist at folk ikke lære af det.. Men der går ikke en dag, så er det ude af folks bevisthed, desværre

nej det forhindre desværre ikke folk i at køre for stærkt, køre fulde, køre ræs og andet i den dur.. men hvad skulle heller gøre det, andet end synderne selv måtte mærke din smerte på deres krop.

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

jydeinden skriver:

nej det forhindre desværre ikke folk i at køre for stærkt, køre fulde, køre ræs og andet i den dur.. men hvad skulle heller gøre det, andet end synderne selv måtte mærke din smerte på deres krop.

Den smerte ville jeg ikke engang ønske min værste fjende skulle mærke, for det er så ondt at det ikke kan beskrives

Anmeld

16. april 2012

Månelys

Talbutikken skriver:

Hjælp med at få antalet af dødsfald ned i trafikken, sæt en rød pige der hvor i syntes der bliver kørt for stærkt!

http://www.sikkertrafik.dk/FartenNedPaLandevejen.aspx

Hvis bare et liv bliver skånet, ville jeg være lykkelige.. Ønsker ikke for nogen at politiet kommer og banker på døren.. Det er det værste man kan blive udsat for som forældre.

Sender dig en masse tanker og håber det har effekt

Så sent som i lørdags kørte jeg et sted med de røde piger. Jeg sætter en ære i at overholde fartgrænsen, og stort set hele turen havde jeg nogen der kørte helt oppe i røven af mig, fordi de ville køre 90-100 og ikke 70. Det gør mig så gal, at nogen skal udsætte min datter og jeg for fare, fordi JEG overholder færdselsreglerne og DE har travlt!!

Anmeld

16. april 2012

jydeinden

Talbutikken skriver:

Den smerte ville jeg ikke engang ønske min værste fjende skulle mærke, for det er så ondt at det ikke kan beskrives

tror bestemt heller ikke man skal ønske det for nogen.. men jeg tror bare ikke at de som bevidst bryder reglerne, lærer at forstå konsekvenserne deres valg kan får. Før de mærker det på egen krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.