I en god sags tjeneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Talbutikken

Mor-til-asta-09 skriver:

linket virker slet ikke hos mig

Heller ikke her, deres server må være nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Talbutikken

Zafir skriver:

Jeg skrev også en anmodning om at få en rød pige på vores vej i vores sving igår...!!!

Det skal bare ikke ske igen.

I øvrigt syntes jeg det en genial kampange, specielt herude på landet. Folk er pisse ligeglade med skilte. Men når det ligner omridset af en pige - også i rødt, så fanger det øjet og får en til at tænke.

Super

Ja, de køre også anderledes her ude på landet end i byerne fordi de desværre ved at risikoen for at møde politiet ikke er så stor.

Min mand snakkede med en kolloga en midalderne kvinde, som har boet på Bornholm hele hendes liv og hun er kun blevet stoppet af politiet 2 gange.. VILDT skræmmende syntes jeg!

Anmeld

18. april 2012

Talbutikken

Talbutikken skriver:

Super

Ja, de køre også anderledes her ude på landet end i byerne fordi de desværre ved at risikoen for at møde politiet ikke er så stor.

Min mand snakkede med en kolloga en midalderne kvinde, som har boet på Bornholm hele hendes liv og hun er kun blevet stoppet af politiet 2 gange.. VILDT skræmmende syntes jeg!

Glemte lige, at det jo selvfølgeligt også er positivt

Anmeld

18. april 2012

Zafir

Talbutikken skriver:

Super

Altså - hvis vi ser politiet herude (ikke på hovedvejen), så tænker vi: Åh gud, - hvad er der sket?! For så er det jo fordi det desideret er noget virkelig galt. Ellers kommer de ikke.

Og vores vej, så sådan en, hvor der er et dejligt sving - LIGE der hvor vores grund starter, også kommer de lige racene rundt om hjørnet. Også derfor Idun ikke har haft lov til at lege i forhaven, før her, da hun er blevet rimelig stor. For nu VED hun at hun ikke må lege på vejen. Eller gå ud på vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.