I en god sags tjeneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Mira0911

Talbutikken skriver:

Hjælp med at få antalet af dødsfald ned i trafikken, sæt en rød pige der hvor i syntes der bliver kørt for stærkt!

http://www.sikkertrafik.dk/FartenNedPaLandevejen.aspx

Hvis bare et liv bliver skånet, ville jeg være lykkelige.. Ønsker ikke for nogen at politiet kommer og banker på døren.. Det er det værste man kan blive udsat for som forældre.

Det vil jeg helt bestemt gøre med det samme... Jeg bor ude på landet i en lille landsby, og der køre de godt som død af h... til.... Der er rigtige mange børnefamilier herude... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

bullerbassen

Dem har jeg set mange af på vores vej 

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

Kongmulle skriver:

Så har jeg markeret på livet løs. Folk kører som brækkede arme.

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

bullerbassen skriver:

Dem har jeg set mange af på vores vej 

Har endnu ikke set nogle herover på øen

Anmeld

16. april 2012

Mira0911

Hvordan pokker får man markeret?? Kan slet ikke finde ud af det... Har sat længe nu og funderet over det... Jeg finder vejen jeg vil marker, hvad så bagefter? skal man trykke/klikke et sted? 

Anmeld

16. april 2012

Savannah

I guder hvor er det et skræmmende billede, med alle de røde piger..
Det er jo fuldstændig vanvittigt! Få nu sat straffen for at køre for stærkt OP!!!! For pokker da også!!

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

Mira0911 skriver:

Hvordan pokker får man markeret?? Kan slet ikke finde ud af det... Har sat længe nu og funderet over det... Jeg finder vejen jeg vil marker, hvad så bagefter? skal man trykke/klikke et sted? 

Først trykker du på maker der hvor du er bekymret..

Derefter skriver du vejnavn + postnr (hvis det er et kryds begge vejnavne + postnummer). Der efter vis på kort

Nå det så er dukket om trykker du på forsæt og derefter kan du så justere et billede af stedet.

derefter tryk forsæt igen også er du færdig

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

Sally-Slingshot skriver:

I guder hvor er det et skræmmende billede, med alle de røde piger..
Det er jo fuldstændig vanvittigt! Få nu sat straffen for at køre for stærkt OP!!!! For pokker da også!!

Ja, det er vildt at man få større straf for økonomisk kriminalitet end at køre et andet menneske ihjel.. Men så ved vi da hvor vores politiker står

Anmeld

16. april 2012

Hvem?

Talbutikken skriver:

Hjælp med at få antalet af dødsfald ned i trafikken, sæt en rød pige der hvor i syntes der bliver kørt for stærkt!

http://www.sikkertrafik.dk/FartenNedPaLandevejen.aspx

Hvis bare et liv bliver skånet, ville jeg være lykkelige.. Ønsker ikke for nogen at politiet kommer og banker på døren.. Det er det værste man kan blive udsat for som forældre.

Jeg har tit tænkt at folk kører tosset ude omkring os, så der er hermed sat en pige på kortet

Anmeld

16. april 2012

Talbutikken

Hvem? skriver:

Jeg har tit tænkt at folk kører tosset ude omkring os, så der er hermed sat en pige på kortet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.