Jeg er misundelig og jeg skulle skamme mig over det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jeg håber hun forstår mig, og ja jeg er nok bare nødt til at snakke med hende om det..

Fro det er jo ikke fordi jeg ikke vil høre om hendes graviditet, det vil jeg meget gerne, og jeg vil meget gerne følge med i den.. Det er bare SÅ hårdt for mig..

Jeg tror i hvert fald snakken vil gøre det så meget nemmere for jer begge ! Selvom det absolut ikke er nemt for dig .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Jeg tror i hvert fald snakken vil gøre det så meget nemmere for jer begge ! Selvom det absolut ikke er nemt for dig .. 

det er ikke nemt nej..

er ikke så god til at åbne mig, og slet ikke når jeg sidder foran folk..

Anmeld

16. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

det er ikke nemt nej..

er ikke så god til at åbne mig, og slet ikke når jeg sidder foran folk..

Hvad med at skrive det til hende? Sådan helt fra hjertet af ? 
(side spørgsmål: Boede du ikke tæt ved Langagervej før?) 

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Hvad med at skrive det til hende? Sådan helt fra hjertet af ? 
(side spørgsmål: Boede du ikke tæt ved Langagervej før?) 

jo det overvejer jeg.. altså at skrive det til hende

Jo jeg boede på en sidevej, men faktisk lige på hjørnet af langagervej og herningvej

Anmeld

16. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jo det overvejer jeg.. altså at skrive det til hende

Jo jeg boede på en sidevej, men faktisk lige på hjørnet af langagervej og herningvej

Det ville jeg gøre.. Jeg har det som dig .. Så kunne man komme ud med det ..

Er det ikke godt nok bus 14 der kører derude ? 

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det ville jeg gøre.. Jeg har det som dig .. Så kunne man komme ud med det ..

Er det ikke godt nok bus 14 der kører derude ? 

bus 14 og 11 holder begge 500m fra handelsskolen.. derudover så kører 55 og 56 også derud 55 gør ihvertfald, men mener altså også at 56 gør, og de holder så ca 50 meter fra handelsskolen..

Anmeld

16. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

bus 14 og 11 holder begge 500m fra handelsskolen.. derudover så kører 55 og 56 også derud 55 gør ihvertfald, men mener altså også at 56 gør, og de holder så ca 50 meter fra handelsskolen..

Så tager jeg bare 14 skal nemlig på kursus fra imorgen ..  

55 og 56 kører ikke så det passer med skolen. Desværre  

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Så tager jeg bare 14 skal nemlig på kursus fra imorgen ..  

55 og 56 kører ikke så det passer med skolen. Desværre  

øv da.. ja 14'eren er langt den hurtigste..

Anmeld

16. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

jeg lukker ikke bare folk ind nej.. og selvom jeg har et par rigtig tætte veninder ved de slet slet ikke alt om hvad jeg går og tumler med.. jeg fortælelr dem mange ting, men jeg lukker ikke bare sådan op for sluserne, og ja jeg er nok skide svær at være veninde med, for jeg kommer ikke og beder om hjælp, og jeg deler ikke ret meget med dem.. Men jeg er der ALTID hvis de har brug for det.. Jeg er nok sådan en der påtager mig andres problemer og lægger mine egne lidt i baggrunden..

Jeg vil se om det kan lykkes mig at få snakket med hende..

Jeg er klart også bedst til at hjælpe alle andre end mig selv men jeg synes faktisk det har været en lettlse, at få fortalt nogle ting engang imellem og lade andre hjælpe mig

Jeg synes du skal gøre præcis hvad der er bedst for dig, men måske overveje, om det var værd at vove pelsen

Held og lykke med det og lad være med at slå dig oven i hovedet med, at det ikke er ok, at tumle med de følelser du gør, for det er helt ok og helt normalt!

Anmeld

17. april 2012

Jonatansmor

An&Jo skriver:

jo du har ret.. jeg ville nok være mærkelig hvis jeg ikke var jaloux, for ja lige nu får hun alt det jeg ønsker mig allermest, men som jeg ikke selv er herre over, nemlig en pige..

kan godt se jeg skal snakke med hende

Kender det godt. Jeg har en veninde der nu er på vej til USA, vi skulle have været på samme år på jurastudiet, vi skulle have været afsted sammen. Nu er det bare hende der får lov til at realisere vores drømme om at blive menneskerettighedsforkæmpere. Nu er jeg mor først, sidst. Intet andet. Det gør ondt, ondt, ondt...

Hende kommer jeg heller ikke til at snakke med ret meget mere, selvom vi har kendt hinanden i en menneskealder. Jeg skal lige have slugt at mit liv er drastisk anderledes end for 3 år siden.

Kan sætte mig ind i alle dine følelser. Også dem om at være dum i låget over at have det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.