NÆH, det skal du IKKE skamme dig over... Det er helt normalt selvom du selv har valgt aborten. Du ved jo også selv du inderst inde ønskede det barn men af IKKE-egoistiske grunde valgte du at det ikke skulle være lige nu.
Og der er vist ingen af os der er i tvivl om det var et svært valg for dig!
Det er helt ok at være en smule misundelig og græde i det skjulte! Og jeg synes du skal tage en snak med din veninde. Det havde jeg gjort! Ja og det har jeg faktisk allerede gjort. 
Jeg selv har en søster og flere veninder (i nærheden af 5-6 gode veninder + 25 bekendte, et par har allerede født) der er gravide med termin fra marts-oktober. Det er pisse hårdt for det minder mig gang på gang om alt det jeg selv skulle have været igennem. 2! gange... Nu nærmer den første termin sig (8.maj) og jeg kan mærke det påvirker mig meget mere end jeg troede det ville gøre. Og jeg kan sku også blive misundelig og det har jeg lov til!
Jeg har en meget tæt veninde som boor på den anden side af vejen. Hun venter sig en dejlig dreng til august. Jeg er med i stort set alt med dem. Ja nogen vil nok sige jeg dunker mig i hovedet. Men ligeså meget som jeg når jeg kommer hjem tænker alt for meget over at det kunne have været mig, ligeså meget nyder jeg at følge min veninde i deres store drøm.
- Hun gik mig på klinken forleden dag og jeg brød sammen, jeg har haft det dårligt et stykke tid og nu kunne jeg ikke længere snyde hende. Hun fik meget af alle mine tanker at vide og hun forstod mig! Men hold nu kæft hvor det lettede.. <3
Hun må glæde sig lige så meget hun vil for jeg glæder mig også til at skulle møde min dejlige "nevø".
Jeg involvere mig endnu mere istedet for at trække mig tilbage. Jeg var der til de første spark, da sengen skulle købes, når der skal købes ventetøj, når huset sikres osv osv. Og det styrker mig. <3
Og ja min søster er gravid og jeg glæder mig også til at møde den lille nevø. Ihh, jeg bliver jo beriget med bebser fra alle sider til sommer.
og jeg glæder mig og ser på ude fra med en smule misundelse. Men ejg ved det nok skal blive vores tur på den ene eller anden måde. Og din tur kommer også igen. 
Og ja, jeg havde selv termin i september her 2. gang, så ikke langt fra min bedste veninde og biologiskesøter. + 2 andre veninder i denne by har termin sidst i august, så det er hårdt at blive mindet om at de er så langt og jeg kunne være så langt osv. Men man må få det bedste ud af det, selvom det er svært..
MEN KOM UD MED DET!!!!!!!!! Der er ikke noget at sige til du er misundelig men anerkend det istedet for at gemme det, så vil du få det, måske ikke meget, men en smule bedre. <3
Jeg ville ønske jeg kunne tage det fra dig og mig selv også men følelser skal anerkendes ikke undertrykkes eller fornægtes.. 

Anmeld