An&Jo skriver:
jeg ved ikke om hun vil kunne forstå det sådan helt..
Hun har jo selv stået i min situation, bare på en anden måde, så synes måske ikke helt det kan sammenlignes..
Men det er da et eller andet sted meget rart at vide at man ikke er alene om sine følelser og at de er meget normale..
Men jeg er bange for at hun måske vil feje det lidt hen med at jeg jo selv har valgt det, og det har jeg jo.. Jeg valgte jo selv at afbryde graviditeten..
Jeg tror det er de færreste, der kan sætte sig ind i den situation, hvis de ikke selv har stået i den. Men jeg tror sagtens din veninde ville kunne forstå, at det kommer tæt på, selvom, du selv "valgte" det. For havde situationen for dig været anderledes, så ved du jo også, at så var det valg ikke blevet truffet, og det ved hun også! Jeg tror du vil få noget luft og ro, ved at få det sagt, og måske ikke vil give jer et tættere forhold, at du tør være så sårbar, hvis du normalt ikke lukker folk ind...
Jeg synes du skal sætte dig ned og sige til hende, at du er så glad på hendes vegne, og at du glæder dig til at møde den lille guldklump, men at det også er svært for dig, fordi du ikke kan lade være med at tænke på, hvor dejligt det kunne have været, hvis I kunne have gået på barsel sammen og hygge med jeres små poder, og at det er en sorg for dig! Det tror jeg alle ville kunne forstå

Rigtig mange

til dig
Anmeld