Spis din moderkage!! :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Muffin_girl

Ciss skriver:

- nu fik jeg dagens latter. Ser for mig, at man vandrer ud af sygehuset med liften i den ene hånd og doggiebagen med natmaden i den anden......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

JH12

Mamalou skriver:

Hvis det kommer så vidt, så vil jeg hellere være usund  

Helt enig !

Anmeld

11. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ej, føj...

Anmeld

11. april 2012

wamse

puha nej det kunne jeg sgu ikke spise

Anmeld

11. april 2012

JonTri

Ciss skriver:

- nu fik jeg dagens latter. Ser for mig, at man vandrer ud af sygehuset med liften i den ene hånd og doggiebagen med natmaden i den anden......

Nammenam

Anmeld

11. april 2012

Zafir

Altså - nu så jeg ikke indslaget... Men altså, nej jeg har ikke lyst til at spise noget menneskeligt. moderkage eller ej. Jeg er ikke vegetar, men menneske har jeg ikke lige lyst til at sætte tænderne i.

jeg ved at dyr gør det. Men kaniner laver også en bæ, der ser anderledes ud end de normale bæ'er engang imellem... og den spiser de Det kunne jeg heller ikke finde på.

Dog har jeg begge moderkagerne fra mine fødsler liggene i fryseren og de skal graves ned på vores hellige sted på vores grund, der hvor vi blev gift og spunken er begravet

Anmeld

11. april 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Altså - nu så jeg ikke indslaget... Men altså, nej jeg har ikke lyst til at spise noget menneskeligt. moderkage eller ej. Jeg er ikke vegetar, men menneske har jeg ikke lige lyst til at sætte tænderne i.

jeg ved at dyr gør det. Men kaniner laver også en bæ, der ser anderledes ud end de normale bæ'er engang imellem... og den spiser de Det kunne jeg heller ikke finde på.

Dog har jeg begge moderkagerne fra mine fødsler liggene i fryseren og de skal graves ned på vores hellige sted på vores grund, der hvor vi blev gift og spunken er begravet

Må jeg spørge hvordan man pakker sådan noget ned ? Bare af nysgerrighed

Anmeld

11. april 2012

Zafir

ønskebarn74 skriver:

EEEEEJJJJ, DE SPISTE DEN PÅ TV... FØØØØØJJJJJ...

LINK LINK!!!!!!!!!! hit med det

Anmeld

11. april 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Må jeg spørge hvordan man pakker sådan noget ned ? Bare af nysgerrighed

Altså jeg ved jo ikke hvordan 'man' gør Vi har bare pakket den ind i plastik og så ligger den i fryseren... hvor der står på den hvad det er, så vi IKKE kommer til at spise den hehe

Anmeld

11. april 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Altså jeg ved jo ikke hvordan 'man' gør Vi har bare pakket den ind i plastik og så ligger den i fryseren... hvor der står på den hvad det er, så vi IKKE kommer til at spise den hehe

Hihih  

Nej puha.. Så ville jeg altså brække mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.