Spis din moderkage!! :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

chael

Ej, det er ikke rigtig noget der tiltaler mig

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Røverdatter

Zafir skriver:

Nej - det bliver mere en rituel handling. Det er et sted på vores grund, hvor vi lader det stå. Der er efterhånden selvplantet en del træer og der bor en dådyrfamilie med et kid deroppe

Så der er ret magisk.

Også er der en masse kærlighed deroppe. Med både vores vielse og begravelsen af Spunken. Så vi har ikke tænkt os at plante noget. Bare sætte energien tilbage til naturen

Ih det lyder dejligt! Synes det er enormt smukt at gøre sådan nogle handlinger! Meget indianer-agtigt, og jeg eeelsker indianere

Og skønt med al den natur omkring - naturen er magisk

Anmeld

11. april 2012

Zafir

Himmelsmil skriver:

Ih det lyder dejligt! Synes det er enormt smukt at gøre sådan nogle handlinger! Meget indianer-agtigt, og jeg eeelsker indianere

Og skønt med al den natur omkring - naturen er magisk

Vi er asatro Så det er med vores guder og ikke så mange indianere... hehe.

Men ja - det er jo en natur-tro, så der er jo ting der er lidt af det samme vil jeg jo.

Anmeld

11. april 2012

Røverdatter

Zafir skriver:

Vi er asatro Så det er med vores guder og ikke så mange indianere... hehe.

Men ja - det er jo en natur-tro, så der er jo ting der er lidt af det samme vil jeg jo.

Jeg elsker også guder!

Jeg er nok ikke som sådan troende i form af religion. Jeg er mere troende fra egen personlige holdning og overbevisning Men min tro ser jeg som universel - den er i alle mennesker tror jeg på.

Og det er dejligt at have noget at tro på. Og ja, indianerne bad også til guderne og lavede ceremonier/gøremål i forskellig art. Så meget hænger sammen i asatro og "indiansk-tro". Især det med naturen

Nå, det var lidt off topic. Men jeg synes dælme det er sejt det i gør  

Anmeld

11. april 2012

Zafir

Himmelsmil skriver:

Jeg elsker også guder!

Jeg er nok ikke som sådan troende i form af religion. Jeg er mere troende fra egen personlige holdning og overbevisning Men min tro ser jeg som universel - den er i alle mennesker tror jeg på.

Og det er dejligt at have noget at tro på. Og ja, indianerne bad også til guderne og lavede ceremonier/gøremål i forskellig art. Så meget hænger sammen i asatro og "indiansk-tro". Især det med naturen

Nå, det var lidt off topic. Men jeg synes dælme det er sejt det i gør  

Jæpz Back on track og tak

Anmeld

11. april 2012

DenLykkelige

Hihi..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2012

Tvillingemor80

tror jeg ikke jeg kunne..

Nogen der har et link til klippet fra i aften ?

Anmeld

11. april 2012

Savannah

Zafir skriver:

Nej - det bliver mere en rituel handling. Det er et sted på vores grund, hvor vi lader det stå. Der er efterhånden selvplantet en del træer og der bor en dådyrfamilie med et kid deroppe

Så der er ret magisk.

Også er der en masse kærlighed deroppe. Med både vores vielse og begravelsen af Spunken. Så vi har ikke tænkt os at plante noget. Bare sætte energien tilbage til naturen

Det lyder smukt og som et helt særligt sted

Topic: Umiddelbart ville jeg ikke spise den og jeg synes nok også det er lidt ulækkert. Men på den anden side - De fleste dyr gør det.. er det så ikke os der er mærkelige? Hmm.. jeg er lidt i vildrede. Hvis jeg blev anbefalet det af professionelle ville jeg gøre det, for barnets skyld. Hvis det gav mig masser af fantastisk mælk.. ja, så, hvorfor ikke? Ved dog ikke lige hvordan man tilbereder sådan én ..

Spændende emne, som jeg vil læse lidt mere om.

Mvh Caroline.

Anmeld

11. april 2012

Zafir

Tvillingemor90 skriver:

tror jeg ikke jeg kunne..

Nogen der har et link til klippet fra i aften ?

Jeg har linket det fra godmorgen danmark. Det fandt jeg 

Anmeld

11. april 2012

Tvillingemor80

Zafir skriver:

Jeg har linket det fra godmorgen danmark. Det fandt jeg 

ja det så jeg godt, men var det ikke et aften program TS snakkede om ? Eller er det mig der har set forkert ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.