Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Altså, der er jo en grund til at dyrene gør det og det er for at sætte gang i mælken og fordi det er en sund start på amning og hvad der ellers er... Jeps, jeg kunne godt finde på det, hvis jeg ikke havde andre muligheder... Men nej, jeg kunne ikke finde på det som situationen er lige nu... Nu her kan jeg jo spise mig et sundt og nærende måltid istedet for...
Altså, der er jo en grund til at dyrene gør det og det er for at sætte gang i mælken og fordi det er en sund start på amning og hvad der ellers er...
Jeps, jeg kunne godt finde på det, hvis jeg ikke havde andre muligheder...
Men nej, jeg kunne ikke finde på det som situationen er lige nu... Nu her kan jeg jo spise mig et sundt og nærende måltid istedet for...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Arj, ellers tak. Er i forvejen ikke så meget til kød, det der er nok lige at strække den en smule
Tilmeldt skriver: Jeg så lige i aftenshowet at de om lidt laver et indslag om at spise sin moderkage. Det er ik liiiige en kage jeg ville sætte tænderne i!! Hvad siger I?
Jeg så lige i aftenshowet at de om lidt laver et indslag om at spise sin moderkage.
Det er ik liiiige en kage jeg ville sætte tænderne i!!
Hvad siger I?
Jeg kan kun sige ADDDD hvor klamt
Nej tak.
Jeg tænker, at hvis det virkelig havde været meningen, at vi skulle gøre det, så ville den have virket mere appetitvækkende.....
JonTri skriver: HA HA HA jeg så det godt i go'morgen dk... Morten resen gik jo helt i baglås af væmmelse... Jeg har sgu stemt JA... fordi man kan få det pulveriseret og stoppet i kapsler som jo bare sluges... Jeg ville ikke blende eller stege den - bvadr... ... Det er dog ikke noget jeg sådan vil undersøge muligheden af, når nu jeg føder om et par mdr... tror også jordemødrene ser underlige ud i hovedet, hvis jeg beder om den i en doggybag...
HA HA HA jeg så det godt i go'morgen dk... Morten resen gik jo helt i baglås af væmmelse...
Jeg har sgu stemt JA... fordi man kan få det pulveriseret og stoppet i kapsler som jo bare sluges... Jeg ville ikke blende eller stege den - bvadr... ...
Det er dog ikke noget jeg sådan vil undersøge muligheden af, når nu jeg føder om et par mdr... tror også jordemødrene ser underlige ud i hovedet, hvis jeg beder om den i en doggybag...
- nu fik jeg dagens latter. Ser for mig, at man vandrer ud af sygehuset med liften i den ene hånd og doggiebagen med natmaden i den anden......
ønskebarn74 skriver: EEEEEJJJJ, DE SPISTE DEN PÅ TV... FØØØØØJJJJJ...
EEEEEJJJJ, DE SPISTE DEN PÅ TV... FØØØØØJJJJJ...
Ha ha ha.... Du nåede at se det!!!
Det er vigtigt at panerer navlesnoren, så bliver den bare lækker!!
Nej aldrig.. Får virkelig kvalme ved tanken.. Sådan noget tiltaler mig absolut ikke !
Undskyld men .... FØJ for S**** !
Nej det kunne jeg ALDRIG nogensinde finde på, bare tænken så brækker jeg mig næsten.. ad ad ad ...
Det er helt fair hvis nogen kunne finde på det, men jeg kunne slet ikke..
Nooooooo way!
Tilmeldt skriver: Ha ha ha.... Du nåede at se det!!! Det er vigtigt at panerer navlesnoren, så bliver den bare lækker!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128