Spis din moderkage!! :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Pige2009

Har svaret nej, men jeg har hørt om en restaurant i London, hvor de serverer mad med moderkage, som åbenbart er en delikatesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Gaia

Nej tak. Tror vist lige jeg springer over. 

Anmeld

11. april 2012

jydeinden

har godt hørt om det før, og svaret for mit vedkommende er stadig nej tak, jeg har det lige så godt, har absolut INGEN behov for at spise underlige ting, blot fordi nogen siger det er sundt.

Anmeld

11. april 2012

ønskebarn74 skriver:

Ej, føj for satan...

Og er der nogen der bliver stødt, er jeg ked af det... Men jeg var ved at kaste op ved tanken... Manden blev helt bleg, da jeg fortalte ham om det... Hans kommentar er, at det burde være strafbart... Det er sgu kannibalisme...

Ej føj...

Er det hvirkelig sandt..???

Prøv at slå over på Dr1 nu. nu sender de det!

Anmeld

11. april 2012

Kris89

jeg kunne ikke selv få det ned nej.

men tanken frastøder mig ikke. nu er jeg landmand og jeg kan SE, at de køer der får mulighed for og æder deres moderkage simpelthen kommer bedre og hurtigere igang uden at blive syge efterfølgende...

herudover er de også vilde efter at drikke råmælk, hvis de har spildt et sted hvor de kan komme til at slikke det i sig gør de det...

tror det indeholder ekstrem mange gode sunde ting for kroppen.

men det skulle nok lige laves på en eller anden måde før jeg personligt kunne få det ned

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Tilmeldt skriver:

Jeg så lige i aftenshowet at de om lidt laver et indslag om at spise sin moderkage.

Det er ik liiiige en kage jeg ville sætte tænderne i!!  

Hvad siger I?

EEEEEJJJJ, DE SPISTE DEN PÅ TV... FØØØØØJJJJJ...

Anmeld

11. april 2012

Madam Blå

Nu er jeg sikkert mega snerpet. Men NEJ! Ej hvor jeg synes det er klamt!

Hvir jeg var et dyr, og levede i junglen. Eller hvis jeg var et sted eller i en tid, hvor der ikke var anden kilde til næring, så ja.

Men i en så oplyst tid - hvor vi kan få så meget lækkert mad. Så at grille en navlestreng i en weber. Føj!

Anmeld

11. april 2012

babymus77

Det er ligegodt for ulækkert tilMig!!!:-(

Anmeld

11. april 2012

twinny

ad ad ad... nej nej nej... aldrig....

Anmeld

11. april 2012

JonTri

Tilmeldt skriver:

Jeg så lige i aftenshowet at de om lidt laver et indslag om at spise sin moderkage.

Det er ik liiiige en kage jeg ville sætte tænderne i!!  

Hvad siger I?

HA HA HA jeg så det godt i go'morgen dk... Morten resen gik jo helt i baglås af væmmelse... 

Jeg har sgu stemt JA... fordi man kan få det pulveriseret og stoppet i kapsler som jo bare sluges... Jeg ville ikke blende eller stege den - bvadr... ... 

Det er dog ikke noget jeg sådan vil undersøge muligheden af, når nu jeg føder om et par mdr... tror også jordemødrene ser underlige ud i hovedet, hvis jeg beder om den i en doggybag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.