Må baby få frugtstænger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Aprilmor11

mor:) skriver:

Det var nu slet ikke fordi jeg mente at du var belærende

Nårh ups. Sådan forstod jeg den. Det må du meget undskylde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

lycly

Baagøe skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Der er masser af sukker i - omend naturligt, så er det stadig sukker Lav i stedet agurke- eller gulerodsstave...

Dem kan hun ikke spise endnu - altså gulerødderne og agurk

Anmeld

29. marts 2012

lycly

LR85 skriver:

tak, kan bare ærlig talt ikke se hvorfor man skal proppe små (og større) børn med alt muligt sukkerholdigt, når der er SÅ mange gode alternativer.

Det er så ikke fordi jeg propper hende med sukker i form af fx mariekiks - hun har måske i alt fået 3 mariekiks i sit liv indtil videre.

Min spørgsmål gik på om man må give frugtstænger, bad ikke om jeres mening omkring hvad jeg giver min datter af mad

Anmeld

29. marts 2012

Pige2009

LunaLykke skriver:

Dem kan hun ikke spise endnu - altså gulerødderne og agurk

Melon, æble, pære osv. Eller små hjemmebagte boller, havde jeg ofte med

Anmeld

29. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aprilmor11 skriver:

Nårh ups. Sådan forstod jeg den. Det må du meget undskylde

Det går nok. Skulle måske have formuleret mig bedre

Synes bare ofte, at når der bliver spurgt om noget konkret, så har mange travlt med at fortælle: "fy, det er ikke godt for baby. Og forstår ikke man kan proppe sukker i de små pus" osv.

Det er ikke en debat om sukker, men ethelt konkret spørgsmål. Men det er en generel tendens her på baby.dk.

Det samme gør sig gældende for f.eks. købt grød fremfor hjemmelavet.

Anmeld

29. marts 2012

lycly

Line&Liam&Milan skriver:

Hvis ikke der er rosiner i så ja Vi har også smoothies med (De der NoJunk fra semper) og ABC kiksene

Okay, tak for svar

Anmeld

29. marts 2012

lycly

Synes bare ofte, at når der bliver spurgt om noget konkret, så har mange travlt med at fortælle: "fy, det er ikke godt for baby. Og forstår ikke man kan proppe sukker i de små pus" osv.

Det er ikke en debat om sukker, men ethelt konkret spørgsmål. Men det er en generel tendens her på baby.dk.

Sad lige med samme tanke. Nogen gange benytter folk simple spørgsmål til lige at komme med deres mening om noget der intet havde med spørgsmålet at gøre. Jeg spørger om de må få frugtstænger og i stedet bliver der lagt vægt på hvorvidt man bør give sine børn sukker eller ej.

Anmeld

29. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LunaLykke skriver:

Sad lige med samme tanke. Nogen gange benytter folk simple spørgsmål til lige at komme med deres mening om noget der intet havde med spørgsmålet at gøre. Jeg spørger om de må få frugtstænger og i stedet bliver der lagt vægt på hvorvidt man bør give sine børn sukker eller ej.

Lige præcis. Så må man da lave en debat omkring sukker

Anmeld

29. marts 2012

Aprilmor11

Nårh på den måde. Ja det kan du have ret i. Det er jo som sagt også ens eget valgt. Man kender sit barn bedst, og ved om de har godt af det eller ej.

Anmeld

29. marts 2012

Maja88

jeg har ofte de der små riskiks med fra rasmus klump eller hello kitty...

bare en tanke hvis du mangler noget til turen... og så har jeg banan med.. frugtmos da hun var yngre i alder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.