Må baby få frugtstænger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.463 visninger
56 svar
1 synes godt om
29. marts 2012

lycly

Altså dem fra Castus fx, må en baby på 8 mdr få det? Mangler noget til når vi er på tur, pt har vi bare bananer og mariekiks med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

L-Mortil3

Hvis ikke der er rosiner i så ja Vi har også smoothies med (De der NoJunk fra semper) og ABC kiksene

Anmeld

29. marts 2012

Ellie79

Line&Liam&Milan skriver:

Hvis ikke der er rosiner i så ja Vi har også smoothies med (De der NoJunk fra semper) og ABC kiksene

Hejsa

Hvor kan man købe de der kiks henne synes ikke jeg har set dem i vores føtex, mangler nemlig også noget på tur til en mega skeptisk 8 mdr der kun vil have hjemmebagte grovboller og det er bare ikke altid på lager

Anmeld

29. marts 2012

LR85

LunaLykke skriver:

Altså dem fra Castus fx, må en baby på 8 mdr få det? Mangler noget til når vi er på tur, pt har vi bare bananer og mariekiks med.

de må sikkert godt, men jeg ville personligt aldrig give det.

ville nu heller ikke give mariekiks.

Det er jo fyldt med sukker og der er ikke et eneste gram' sundt' i, (hverken mariekiks eller frugt/figenstænger)

Ville tage agurkstænger, alm grovkiks, riskiks, rugfras og lign med.

Anmeld

29. marts 2012

Tranebær

LR85 skriver:

Det er jo fyldt med sukker og der er ikke et eneste gram' sundt' i, (hverken mariekiks eller frugt/figenstænger)

Der er masser sukker i rugfras.

Anmeld

29. marts 2012

Carl-Emil's mor

LR85 skriver:

Fuldstændig enig!!!!

Anmeld

29. marts 2012

LR85

Tranebær skriver:

Der er masser sukker i rugfras.

ja, der er 3,7 g pr. 100 g.

og har vundet sukker/sundhedstesten forleden uge i søndagsavisen, da det netop var det sundeste morgenmadsprodukt der fandes på markedet.

Anmeld

29. marts 2012

LR85

Carl-Emil's mor skriver:

Fuldstændig enig!!!!

tak, kan bare ærlig talt ikke se hvorfor man skal proppe små (og større) børn med alt muligt sukkerholdigt, når der er SÅ mange gode alternativer.

Anmeld

29. marts 2012

Aprilmor11

LunaLykke skriver:

Min søn bliver 11 måneder nu her lige om hjørnet og han må ikke få mariekiks ifølge sunhedsplejersken. Men jeg gøre det alligevel. OGSÅ med frugtstænger. Så længe din datter ikke er meget overvægtig og får dårlig mave af det osv. Jeg følger ikke deres madvejledning da jeg synes at de er noget pylret med det. Nu kommer der måske en masse negative kommentar, men det er mit valg. Alle børn er ikke ens og jeg kender mit barn bedre end nogen anden. Gøre hvad du føler. Føler du at din datter har godt af det og kke tager skade af det, synes jeg bare at du skal gøre det. Min søn får mere end jeg ville sige herinde. Han har ikke taget skade og er ikke et gram overvægtig. Tvært imod.

Men hvis det er kan man også smøre nogen rugbrød madder, tag noget frugtmos, yughurt osv med.

Anmeld

29. marts 2012

S.Maria

Jeg giver mit barn på 10 mdr frugtstænger engang imellem når vi er ude af døren og imellem middags og aftensmad....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.