Kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

Rikkemor89

MariaE skriver:

kender det.Vi var flere  år og en MA om at få nr 1, en SA og kun 5 mdr om at få nr 2 og 1,5 mdr om at lave nr 3...så man ved aldrig:-)

Og kunne heller ikek sev føde min drang, efter 45 timer uden fremskridt endte det i aks, men min datter kom lige efter bogen 20 mdr senere, så abre fordi man ikek kunne første gang har det ikke ret megtet at gøre med om man kan anden gang, ny baby og ny graviditet og babyen ligger måske bare en anelse anderledes og det kan gøre en mega forskel for mange.

Det kunne være når den tid kommer igen a jeg selv vil prøve a føde normalt, men nu må vi se (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

4xGreve

ThulinJust skriver:

Hej jeg ville hører om det var i gamle dage eller om det gælder endnu, men da jeg fødte min søn i 2010 der fik jeg et kejsersnit, hedder det så at når man har fået et kejsersnit så er det altid kejsersnit?

Mvh Rikke..

1 KS = muligt at føde selv 2 gang

2 KS = altid KS

Sådan har jeg ihvertfald fået det at vide...

Fik første gang Daniella ved AKS og det var planen at jeg skulle ha født selv her 2 gang desværre var mit gammel KS ar ved at briste/springe og jeg måtte igen ned til et meget AKS...

Anmeld

30. marts 2012

Tona

ThulinJust skriver:

Ej det lyder virkelig skønt det med den nye regl hvis man ikk har haft en go oplevelse eller en dårlig fødsel første gang, som jeg har :/ Så det kunne da være jeg skulle overvejer at føde normalt selv (:

Jeg var også selv lykkelig for det da jeg blev gravid her 2 gang, eftersom jeg havde et hårdt forløb første gang. Det var så stor en lettelse at der ville blive taget hånd om det

Anmeld

3. april 2012

Rikkemor89

Amandas-mor skriver:

Jeg var også selv lykkelig for det da jeg blev gravid her 2 gang, eftersom jeg havde et hårdt forløb første gang. Det var så stor en lettelse at der ville blive taget hånd om det

Håber virkelig osse bare det går bedre anden gang, men nu må vi se (:

Anmeld

3. april 2012

Mor til Frederic og Freya

ThulinJust skriver:

Hej jeg ville hører om det var i gamle dage eller om det gælder endnu, men da jeg fødte min søn i 2010 der fik jeg et kejsersnit, hedder det så at når man har fået et kejsersnit så er det altid kejsersnit?

Mvh Rikke..

Fik pks i sep '08 grundet tværleje.

Skal have pks igen her om 13 dage med nr 2. den beslutning er taget sammen med special læge - special jm og terapi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.