Kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Rikkemor89

D-Micka skriver:

Det hedder: hvis man har fået 2 kejsersnit, så må man ikk føde selv

Mange tak for dit svar, jeg har kun fået et, men vil nemlig ikk selv føde pga, min første oplevelse :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

M (:

ThulinJust skriver:

Årh mange tak for dit svar, jeg er nemlig selv bange for at føde selv så det ville være dejligt hvis nu de vil tage det andet til sig det nye sygehus (: Men så er det et spørgsmål til, hvis nu man bliver enig om et kejsersnit, bliver man så sendt hjem samme dag man har fået kejsersnittet eller skal man blive der nogen dage? Håber ikke du er træt af mine spørgsmål (: 

Som regel udskrives man to døgn efter kejsersnittet. Altså hvis vi kalder dagen for kejsersnittet for dag 0 udskrives man som regel efter frokost på dag 2. (:

Men du kan evt. læse Hvidovres pjece om planlagt kejsersnit - er sikker på, at proceduren ikke varierer helt vildt meget fra hospital til hospital. 

- sig endelig til, hvis du har flere spørgsmål (:

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
ThulinJust skriver:

Årh mange tak for dit svar, jeg er nemlig selv bange for at føde selv så det ville være dejligt hvis nu de vil tage det andet til sig det nye sygehus (: Men så er det et spørgsmål til, hvis nu man bliver enig om et kejsersnit, bliver man så sendt hjem samme dag man har fået kejsersnittet eller skal man blive der nogen dage? Håber ikke du er træt af mine spørgsmål (: 

De anbefaler, at man bliver der mindst 36 timer efter man har fået Ks, så nej du bliver ikke sendt hjem samme dag.

Anmeld

28. marts 2012

D-Micka

ThulinJust skriver:

Mange tak for dit svar, jeg har kun fået et, men vil nemlig ikk selv føde pga, min første oplevelse :/

Jeg fik selv lov at vælge efter min aks.. så mon ikk du får valget? havde dog valgt at føde selv, men de anbefalede et pks denne gang ..

Anmeld

28. marts 2012

Rikkemor89

M (: skriver:

Som regel udskrives man to døgn efter kejsersnittet. Altså hvis vi kalder dagen for kejsersnittet for dag 0 udskrives man som regel efter frokost på dag 2. (:

Men du kan evt. læse Hvidovres pjece om planlagt kejsersnit - er sikker på, at proceduren ikke varierer helt vildt meget fra hospital til hospital. 

- sig endelig til, hvis du har flere spørgsmål (:

Årh mange tak for hjælpen og det er da sødt af dig du skriver jeg bare skal spørger igen (:

Det da ellers træls man ikk bliver sendt hjem samme dag, da jeg ville have det bedst med a komme hjem samme dag, da jeg ikk kan lide sygehuse og da vi jo har Johannes i forvejen, men det kunne jo osse være en hjælp til en at man lige har fred de det første døgn da jeg gerne vil amme og det har man ikke på samme måde fred til når man har en hjemme i forvejen, tror jeg ikke..

Men nu skal jeg lige være gravid først (:

Anmeld

28. marts 2012

Rikkemor89

PT skriver:

De anbefaler, at man bliver der mindst 36 timer efter man har fået Ks, så nej du bliver ikke sendt hjem samme dag.

Mange tak for dit svar, havde ellers håbet, men på den anden side kan det osse være en hjælp til lige og komme oven på inden man kommer hjem igen (:

Men nu skal jeg første blive gravid igen, men det dejligt nok at vide de ting inden man får et mere, når jeg nu har det på den måde jeg har det..

Anmeld

28. marts 2012

M (:

ThulinJust skriver:

Årh mange tak for hjælpen og det er da sødt af dig du skriver jeg bare skal spørger igen (:

Det da ellers træls man ikk bliver sendt hjem samme dag, da jeg ville have det bedst med a komme hjem samme dag, da jeg ikk kan lide sygehuse og da vi jo har Johannes i forvejen, men det kunne jo osse være en hjælp til en at man lige har fred de det første døgn da jeg gerne vil amme og det har man ikke på samme måde fred til når man har en hjemme i forvejen, tror jeg ikke..

Men nu skal jeg lige være gravid først (:

Det var da så lidt (:

Hm, ja, men jeg tror nu også de lytter til ens ønsker, og har man ikke bhov for at være der så længe, kan de jo ikke holde en tvangsindlagt Men den tid den glæde!

Held og lykke med projektet! 

Anmeld

28. marts 2012

sandratobias

ThulinJust skriver:

Hej jeg ville hører om det var i gamle dage eller om det gælder endnu, men da jeg fødte min søn i 2010 der fik jeg et kejsersnit, hedder det så at når man har fået et kejsersnit så er det altid kejsersnit?

Mvh Rikke..

Nej nej det hedder det ikk..  

Har selv ået kejsersnit 1. gang.. Her 2. gang fødte jeg selv..  

Anmeld

29. marts 2012

Rikkemor89

D-Micka skriver:

Jeg fik selv lov at vælge efter min aks.. så mon ikk du får valget? havde dog valgt at føde selv, men de anbefalede et pks denne gang ..

Jo jeg får skam nok valget, men vil ikk føde selv (:

Jeg tør ikk, men det kan jeg jo takke sygehuset for (:

Er det ikk 14 dage før termin man får kejsersnit hvis nu man vælger det?

Anmeld

29. marts 2012

D-Micka

ThulinJust skriver:

Jo jeg får skam nok valget, men vil ikk føde selv (:

Jeg tør ikk, men det kan jeg jo takke sygehuset for (:

Er det ikk 14 dage før termin man får kejsersnit hvis nu man vælger det?

De skal nok lytte til dine ønsker
På herlev siger de ca.1 1/2 uge ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.