Kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.433 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Rikkemor89

Hej jeg ville hører om det var i gamle dage eller om det gælder endnu, men da jeg fødte min søn i 2010 der fik jeg et kejsersnit, hedder det så at når man har fået et kejsersnit så er det altid kejsersnit?

Mvh Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

LR85

ThulinJust skriver:

Hej jeg ville hører om det var i gamle dage eller om det gælder endnu, men da jeg fødte min søn i 2010 der fik jeg et kejsersnit, hedder det så at når man har fået et kejsersnit så er det altid kejsersnit?

Mvh Rikke..

Nej nej. Langt fra. 

Det er vist noget med a der skal gå over et år mellem hver operation. Ellers kan man sagtens føde normalt

Anmeld

28. marts 2012

M (:

ThulinJust skriver:

Mvh Rikke..

Nej, det er en skrøne. Man kan sagtens vælge at føde naturligt efter et kejsersnit (:

Anmeld

28. marts 2012

Rikkemor89

LR85 skriver:

Nej nej. Langt fra. 

Det er vist noget med a der skal gå over et år mellem hver operation. Ellers kan man sagtens føde normalt

Mange tak for svaret, kom så til a tænke på, hvis så man fik kejsersnit og de har skrevet fra sidste gang at det ville være bedst med et kejsersnit næste gang, vil de så tage højde for det, når det er et andet sygehus man skal føde på næste gang?

Anmeld

28. marts 2012

M (:

Mange tak for svaret, kom så til a tænke på, hvis så man fik kejsersnit og de har skrevet fra sidste gang at det ville være bedst med et kejsersnit næste gang, vil de så tage højde for det, når det er et andet sygehus man skal føde på næste gang?

Det kommer vel an på, hvorfor det første sygehus anbefaler kejsersnit ved fremtidige fødsler..

Anmeld

28. marts 2012

Rikkemor89

M (: skriver:

Nej, det er en skrøne. Man kan sagtens vælge at føde naturligt efter et kejsersnit (:

Super (:

Mange tak for svaret (:

Anmeld

28. marts 2012

Rikkemor89

Det kommer vel an på, hvorfor det første sygehus anbefaler kejsersnit ved fremtidige fødsler..

Fordi de mener ikke min krop er født til at føde børn :/

Anmeld

28. marts 2012

M (:

ThulinJust skriver:

Fordi de mener ikke min krop er født til at føde børn :/

Altså, de kan jo ikke tvinge dig til et kejsersnit, men under de omstændigheder vil de nok anbefale dig det og derudover informere dig grundigt om fordelene ved kejsersnit og de risici, der medfølger at føde "almindeligt" (under dine omstændigheder). Alt sammen en del af proceduren, så du kan tage en velovervejet og velinformeret beslutning. Men i sidste ende har du jo din frie vilje, og hvis du vil forsøge at føde "almindeligt" er det jo dit valg og ikke sygehusets.. (:

Anmeld

28. marts 2012

D-Micka

Det hedder: hvis man har fået 2 kejsersnit, så må man ikk føde selv

Anmeld

28. marts 2012

Rikkemor89

Altså, de kan jo ikke tvinge dig til et kejsersnit, men under de omstændigheder vil de nok anbefale dig det og derudover informere dig grundigt om fordelene ved kejsersnit og de risici, der medfølger at føde "almindeligt" (under dine omstændigheder). Alt sammen en del af proceduren, så du kan tage en velovervejet og velinformeret beslutning. Men i sidste ende har du jo din frie vilje, og hvis du vil forsøge at føde "almindeligt" er det jo dit valg og ikke sygehusets.. (:

Årh mange tak for dit svar, jeg er nemlig selv bange for at føde selv så det ville være dejligt hvis nu de vil tage det andet til sig det nye sygehus (: Men så er det et spørgsmål til, hvis nu man bliver enig om et kejsersnit, bliver man så sendt hjem samme dag man har fået kejsersnittet eller skal man blive der nogen dage? Håber ikke du er træt af mine spørgsmål (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.