ThulinJust skriver:
Årh mange tak for hjælpen og det er da sødt af dig du skriver jeg bare skal spørger igen (:
Det da ellers træls man ikk bliver sendt hjem samme dag, da jeg ville have det bedst med a komme hjem samme dag, da jeg ikk kan lide sygehuse og da vi jo har Johannes i forvejen, men det kunne jo osse være en hjælp til en at man lige har fred de det første døgn da jeg gerne vil amme og det har man ikke på samme måde fred til når man har en hjemme i forvejen, tror jeg ikke..
Men nu skal jeg lige være gravid først (:
Jeg fik et pks og blander mig da lige lidt 
Det gør nas at få skåret maven op. Når epiduralen er aftaget, føles det som om du er 20 cm for kort på maven og går derfor foroverbøjet. Du kan ikke rejse dig fra sengen med dine mavemuskler, dem må du ikke bruge de næste 3 måneder.
Tro mig, du bliver glad for der er en eller anden fremmede i nærheden til at hjælpe dig med at rejse dig, flytte på dig, få barn over til dig. Jeg har aldrig følt mig så aldelels hjælpeløs som de første 48 timer efter mit kejsersnit.
Hvis du vil have et kejsersnit denne gang også, vil jeg råde dig til at starte hos din egen læge. Den praktiserende læge kan have stor indflydelse på de valg - min læge har f.eks allerede nu garanteret mig et nyt kejsersnit, og vi er ikke gravide og ikke på vej til det.
Held og lykke med det hele, du spørger bare hvis jeg kan hjælpe dig med noget 
Anmeld