Godaften alle sammen 
Der er noget der fylder meget i mit hovedet - og det har det gjort rigtig længe! Spørgsmålet om hvorvidt Benjamin skal have søskende eller ej!
Sagen er den, at jeg selv er enebarn. Jeg har meget svært ved, at sætte mig ind i dét at have søskende. Jeg har aldrig manglet dem, aldrig haft behov for at have dem. Jeg kan da godt se mange positive ting i det, men jeg har altid haft det godt som enebarn - så jeg ved jo ikke hvad jeg går glip af! 
Så nu ville jeg lave en lille afstemning, for at se hvordan i har det, med jeres søskende! I må meget gerne fortælle om alt det positive såvel som negative ved at have en sådan! 
Til sidst skal jeg måske fortælle, at min kæreste er af en søskendeflok på 3 og han ønsker selv at få et barn mere. Fik vi endnu en dreng, kunne jeg mistænke ham for at ønske endnu en!
hehe.
Jeg håber at i kan udvide min horisont en smule 
(man kan desværre ikke være annonym, men jeg håber, at i har lyst til at dele det negative alligevel)
Jamen jeg er nok en af dem på baby.dk der har mega mange jeg har 4 fra min mors side og 3 far min fars side og vi er alle pige.Der gå så rygter om min far skulle have 2 dreng også ud over os tøsser.Så om vi er 8 med mig eller om vi er 10 med mig er en gåde og blever det nok altid hved med af være.
Men igen så har jeg aldrig været mega tætte med nogle af dem i det jeg som 7 år blev fejrne fra hjemmet og min to ælste søsken fra min mors side som er tvillinger var den gang ca 10 mdr kom på børnehjem sammen(+ har samme far) kort efter i familiepleje i næstved. Jeg selv kom igen i en familiepleje min mor fik så et par år efter en ny mand og fik de sidste 2 piger med ham men også dem blev fejrne men frivillige så de kom i en 3 plejefamilie. Som 14 året flytte jeg på skolehjem og der fandt som ca 15 år ud af hvem min rigtigt far var som nægte mig som 3 mdr gammel den gang møde min farmor og søsken og blev meget tætte med dem den gang ligesom med de andre 4 min far gifte sig da min mor vente mig oo før mig have han en kæreste og fik en datter/min enste stor søster som jeg kun har set en gang fra jeg var 15 år og til nu desværre..
Men min far gift sig som sagt da min mor vente mig og nægt han var min far så ham har jeg ikke været så tæt med men gik meget i byen med min mindste lille søster fra jeg var ca 16 til 21 var ret tætte den gang mere som søsken ind hun var med sin egen bio søster følte jeg men den dag i dag er vi alle 8 voske hver vores vej syntes jeg vi ses endelig kun til festliglejeheder meste..desværre...
Jeg er meste opvoks op mange forskelige steder igellem mine 35 år eller bare de første 18 år var nok ca 30-35 steder har det ståen et sted fra kommunene af.Men om vi er tætte det sviger en del syntes jeg.det der er negativ er jeg ikke har bare en eller to bio søskene. Jeg er desværre selv gået lidt min fars vej eller mor med 3 børn der har hver deres far men de mænd der er far til mine børn er også de enste mænd jeg har været i seng med og været sammen med i årvis også inden jeg fik børne.
Deet blev lidt langt.
Men på en måde er jeg jo egen barn også.
Henriette.