Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havre74 skriver: Husk at tage mål inden du bestiller. På hjemmesider står der deres egne mål, altså hvad cm. svarer til i deres størrelser. Du kan ikke gå ud fra, at den størrelse du bruger i et mærke, er den samme i andre mærker. I gode undertøjsbutikker tager de også altid mål, for at finde den størrelse, der passer, og den model, der sidder bedst. Inden jeg selv fandt ud af, at det forholdt sig sådan, kunne jeg aldrig finde en bh, der sad godt og jeg har ikke store bryster, så det behøver ikke kun være derfor.
Husk at tage mål inden du bestiller. På hjemmesider står der deres egne mål, altså hvad cm. svarer til i deres størrelser. Du kan ikke gå ud fra, at den størrelse du bruger i et mærke, er den samme i andre mærker.
I gode undertøjsbutikker tager de også altid mål, for at finde den størrelse, der passer, og den model, der sidder bedst.
Inden jeg selv fandt ud af, at det forholdt sig sådan, kunne jeg aldrig finde en bh, der sad godt og jeg har ikke store bryster, så det behøver ikke kun være derfor.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Jeg bestiller ikke.. Det er en ret gammel tråd
Jeg bestiller ikke.. Det er en ret gammel tråd
Ja, jeg beklager den voldsomme off-topic aktivitet, der er opstået i din tråd. Jeg prøvede dog at få folk til at sende en PB frem for at skrive i tråden, hvis de var interesseret i et prøveeksemplar.
Ja, jeg så godt den var gammel. Men vi skal jo alle sammen løbende have nye bh´er. Derfor synes jeg svaret var relevant. Jeg ville i hvert fald selv have ønsket, at nogen havde fortalt mig det med at måle. Det kunne have sparet mig for mange penge.
Fandt du nogen gode ?
Den sidste Medium er væk og der er nu kun 2 stk Small tilbage.
Vi glæder os til at få jeres ærlige meninger retur, når I har fået afprøvet dem i diverse situationer.
God weekend til alle her på Baby.dk
VhBellaBorsa.dk
Team Putte skriver: Hej alle i skønne damer derude Jeg har set den her air bra på tv-reklame og overvejer om jeg måske skal skifte mine nuværende bh'er ud med sådan nogle den sidste del af min graviditet. Jeg har en rimelig stor barm, bruger normalt 85G så jeg er lidt i tvivl om den overhoved kan støtte nok. Den ser bare SÅ behagelig ud og jeg kan virkelig snart ikke være i mine gamle bh'er mere Nogle derude der har købt den og tør stå ved det?
Hej alle i skønne damer derude
Jeg har set den her air bra på tv-reklame og overvejer om jeg måske skal skifte mine nuværende bh'er ud med sådan nogle den sidste del af min graviditet.
Jeg har en rimelig stor barm, bruger normalt 85G så jeg er lidt i tvivl om den overhoved kan støtte nok. Den ser bare SÅ behagelig ud og jeg kan virkelig snart ikke være i mine gamle bh'er mere
Nogle derude der har købt den og tør stå ved det?
Havre74 skriver: Ja, jeg så godt den var gammel. Men vi skal jo alle sammen løbende have nye bh´er. Derfor synes jeg svaret var relevant. Jeg ville i hvert fald selv have ønsket, at nogen havde fortalt mig det med at måle. Det kunne have sparet mig for mange penge. Fandt du nogen gode ?
Bella Borsa skriver: Ja, jeg beklager den voldsomme off-topic aktivitet, der er opstået i din tråd. Jeg prøvede dog at få folk til at sende en PB frem for at skrive i tråden, hvis de var interesseret i et prøveeksemplar.
Denisep skriver:Har selv en ret stor barm , og der er slet slet ingen støtte . Så med mindre du har en barm der ingen støtte har brug for .Så er det en skidt ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128