Air bra - Set på tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Team Putte

Havre74 skriver:

Husk at tage mål inden du bestiller. På hjemmesider står der deres egne mål, altså hvad cm. svarer til i deres størrelser. Du kan ikke gå ud fra, at den størrelse du bruger i et mærke, er den samme i andre mærker.

I gode undertøjsbutikker tager de også altid mål, for at finde den størrelse, der passer, og den model, der sidder bedst.

Inden jeg selv fandt ud af, at det forholdt sig sådan, kunne jeg aldrig finde en bh, der sad godt og jeg har ikke store bryster, så det behøver ikke kun være derfor.

Jeg bestiller ikke.. Det er en ret gammel tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Bella Borsa

Team Putte skriver:

Ja, jeg beklager den voldsomme off-topic aktivitet, der er opstået i din tråd. Jeg prøvede dog at få folk til at sende en PB frem for at skrive i tråden, hvis de var interesseret i et prøveeksemplar.

Anmeld

27. september 2013

Havre74

Team Putte skriver:

Ja, jeg så godt den var gammel. Men vi skal jo alle sammen løbende have nye bh´er. Derfor synes jeg svaret var relevant. Jeg ville i hvert fald selv have ønsket, at nogen havde fortalt mig det med at måle. Det kunne have sparet mig for mange penge.

Fandt du nogen gode ?

Anmeld

27. september 2013

Bella Borsa

Den sidste Medium er væk og der er nu kun 2 stk Small tilbage.

Vi glæder os til at få jeres ærlige meninger retur, når I har fået afprøvet dem i diverse situationer.

God weekend til alle her på Baby.dk

Vh
BellaBorsa.dk

Anmeld

28. september 2013

Pinkrose

Team Putte skriver:

Hej alle i skønne damer derude

Jeg har set den her air bra på tv-reklame og overvejer om jeg måske skal skifte mine nuværende bh'er ud med sådan nogle den sidste del af min graviditet.

Jeg har en rimelig stor barm, bruger normalt 85G så jeg er lidt i tvivl om den overhoved kan støtte nok. Den ser bare SÅ behagelig ud og jeg kan virkelig snart ikke være i mine gamle bh'er mere

Nogle derude der har købt den og tør stå ved det?

Har selv en ret stor barm , og der er slet slet ingen støtte .
Så med mindre du har en barm der ingen støtte har brug for .
Så er det en skidt ide

Anmeld

28. september 2013

Team Putte

Havre74 skriver:

Ja, jeg så godt den var gammel. Men vi skal jo alle sammen løbende have nye bh´er. Derfor synes jeg svaret var relevant. Jeg ville i hvert fald selv have ønsket, at nogen havde fortalt mig det med at måle. Det kunne have sparet mig for mange penge.

Fandt du nogen gode ?

Jeg klarede mig igennem graviditeten med dem jeg havde og mælken løb aldrig til så ammebh'er blev desværre aldrig nødvendige.. Jeg er ret glad for mærket Freya som jeg fandt i en butik herude og senere har handlet på nettet efter jeg kendte størrelsen fra købet i butikken

Anmeld

28. september 2013

Team Putte

Bella Borsa skriver:

Ja, jeg beklager den voldsomme off-topic aktivitet, der er opstået i din tråd. Jeg prøvede dog at få folk til at sende en PB frem for at skrive i tråden, hvis de var interesseret i et prøveeksemplar.

Hehe det er helt okay det lader jo til der er andre der har haft samme spekulationer som jeg selv har

Anmeld

28. september 2013

Team Putte

Denisep skriver:

Har selv en ret stor barm , og der er slet slet ingen støtte .
Så med mindre du har en barm der ingen støtte har brug for .
Så er det en skidt ide

Ja jeg købte heller ikke noget det er en gammel tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.