Air bra - Set på tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Findusinde

Bella Borsa skriver:

Man kan tilsyneladende ikke redigere sit indlæg efter en tid, så jeg kan ikke redigere i listen med, hvilke BH'ere der er taget.

Men send en privat besked hvis I er interesserede. Jeg skal jo alligevel bruge jeres adresse og den vil I jo nok ikke sende herinde.

@Britt88
Den ene XXL vi har er allerede taget via en privat besked.

@Team Putte
Send os din adresse i en privat besked, så sender vi en XXXL i Beige afsted til dig.

Følgende BH'er er tilbage:

1 x Small - Rød
1 x Small - Blå
1 x Small - Beige
1 x Small - Hvid
2 x Large - Lilla
2 x Large - Mintgrøn
1 x XXXL - Sort
1 x XXXL - Hvid

Hej jeg vil gerne have en hvid i xxxl... !

Hilsen Annemette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

tarkoflen

Jeg er klar på at prøve en small i beige eller hvid, hvis l tror der kan være en h-skål i sådan en

Jeg bruger small/medium i t-shirts alt efter stoffet

Anmeld

27. september 2013

Bella Borsa

tarkoflen skriver:

Jeg er klar på at prøve en small i beige eller hvid, hvis l tror der kan være en h-skål i sådan en

Jeg bruger small/medium i t-shirts alt efter stoffet

Uha - Det må jo komme an på en prøve. Det er måske tvivlsomt. Men det er vi jo også selv interesseret i at finde ud af, så vi bedre kan rådgive vores kunder, når de er i tvivl om størrelsen og spørger os. Så jeg sender både en small og en medium afsted til dig. Når du ligger mellem Small og Medium, så vil jeg dog tro, at du burde have en Medium.

Send en PB med din adresse.

Da de kommer i pakker af 3 og vi nu sender 1 afsted til dig, så betyder det, at vi smider de 2 resterende Medium i give-away puljen.
Du kan så få lov til at vælge, om du vil have den i pink, lilla eller turkis. Bare skriv det med i din PB.

@Findusinde,

Anmeld

27. september 2013

Karla

Uha - Det må jo komme an på en prøve. Det er måske tvivlsomt. Men det er vi jo også selv interesseret i at finde ud af, så vi bedre kan rådgive vores kunder, når de er i tvivl om størrelsen og spørger os. Så jeg sender både en small og en medium afsted til dig. Når du ligger mellem Small og Medium, så vil jeg dog tro, at du burde have en Medium.

Da de kommer i pakker af 3 og vi nu sender 1 afsted til dig, så betyder det, at vi smider de 2 resterende Medium i give-away puljen.
Du kan så få lov til at vælge, om du vil have den i pink, lilla eller turkis. Bare skriv det med i din PB.

@Findusinde,

Hvis der er flere i medium, vil jeg gerne afprøve sådan en Jeg ligger også normalt mellem str. S og M, men er gravid nu, og brysterne er jo vokset en del  

Anmeld

27. september 2013

Havre74

Team Putte skriver:

Jeg husker nemlig tilbage til min barndom hvor min mor købte et eller andet crap på tv-shop med den overbevisning at det kunne returneres hvis man ik var tilfreds.

Det viste sig nemlig oz at der med småt stod at varen skulle returneres uåbnet og så var der jo intet at gøre ved at tingen allerede var åbnet og afprøvet..

Vil bare ikke havne i samme problem selv og alle andre steder må du åbne og prøve tøjet og returnere det hvis det ik passer. Gider bare ik bruge 500+porto for noget jeg evt. ik kan bruge hvis de ik kan returneres alligevel

Husk at tage mål inden du bestiller. På hjemmesider står der deres egne mål, altså hvad cm. svarer til i deres størrelser. Du kan ikke gå ud fra, at den størrelse du bruger i et mærke, er den samme i andre mærker.

I gode undertøjsbutikker tager de også altid mål, for at finde den størrelse, der passer, og den model, der sidder bedst.

Inden jeg selv fandt ud af, at det forholdt sig sådan, kunne jeg aldrig finde en bh, der sad godt og jeg har ikke store bryster, så det behøver ikke kun være derfor.

Anmeld

27. september 2013

LLN

Bella Borsa skriver:

Man kan tilsyneladende ikke redigere sit indlæg efter en tid, så jeg kan ikke redigere i listen med, hvilke BH'ere der er taget.

Men send en privat besked hvis I er interesserede. Jeg skal jo alligevel bruge jeres adresse og den vil I jo nok ikke sende herinde.

@Britt88
Den ene XXL vi har er allerede taget via en privat besked.

@Team Putte
Send os din adresse i en privat besked, så sender vi en XXXL i Beige afsted til dig.

Følgende BH'er er tilbage:

1 x Small - Rød
1 x Small - Blå
1 x Small - Beige
1 x Small - Hvid
2 x Large - Lilla
2 x Large - Mintgrøn
1 x XXXL - Sort
1 x XXXL - Hvid

Hej

Jeg vil da godt prøve en xxxl hvis du har en tilbage, farven er underordnet.

Anmeld

27. september 2013

Fru Hansen

Hvis der er flere xxxl vil jeg gerne bede om en

Anmeld

27. september 2013

LinLin

Bella Borsa skriver:

Først og fremmest beklager jeg overfor alle debatørerne herinde, at jeg hiver en gammel tråd op, men jeg mener, at det er relevant, da denne tråd ligger som nummer 1 på Google på flere søgeord, så der kan være mange, der har gavn af dette svar i fremtiden. Og jeg håber ikke, at I kun ser dette som et reklameindlæg. Jeg besvarer naturligvis trådens opretters spørgsmål - og alle andre der måtte komme i denne tråd senere.

Bella Borsa er sælger af disse komfort BH'er i stil med Ahh Bra, Aire Bra (eller Air Bra som mange kalder dem), Genie Bra osv. Kært barn har mange navne. Både med og uden indlæg.

Vi har haft flere personer til at teste produktet, inden vi begyndte at sælge dem. Derfor kan jeg bekræfte, at der desværre er en minimal støtte til større bryster i disse BH'er og tilbagemeldingerne har konkluderet, at de ikke er til megen nytte for kvinder med en størrelse over en dobbelt D. De kan dog stadig godt bruges til at sove i f.eks.

En af vores testpersoner som normalt bruger en 75G meldte tilbage, at hun ligeså godt kunne have gået uden BH.

Derfor har vi hos Bella Borsa valgt kun at sælge disse BH'er op til en størrelse XL (de går efter T-shirt størrelse og ikke kop-størrelse, da det er et meget fleksibelt stof, der strækker sig rundt om brysterne), selvom de kan fåes i både XXL og XXXL.

Vi har dog stadig nogle ubrugte eksemplarer af de større størrelser tilbage fra vores testperiode, så hvis nogen har lyst til at afprøve dem, så vil jeg gerne sende et eksemplar ganske gratis mod, at vi bare får en tilbagemelding på jeres oplevelse med den.

Derudover har vi også enkelte BHer i de mindre størrelser og assorterede farver liggende, som vi også gerne vil sende et eksemplar ud af mod en tilbagemelding.

Alle dem vi har liggende pt. er uden indlæg - vi sælger dog også BH'en med indlæg.

Vi har pt. følgende liggende som gratis prøver:

1 x Small - Rød
1 x Small - Blå
1 x Small - Beige
1 x Small - Hvid
2 x Large - Lilla
2 x Large - Mintgrøn
1 x XXL - Sort
1 x XXXL - Sort
1 x XXXL - Hvid
1 x XXXL - Beige

Husk at størrelserne går på jeres størrelse i T-shirt og ikke traditionelle BH størrelser.
Kun 1 stk gratis pr bruger.

Da vi gerne vil give dem til brugerne herinde, når vi nu har "generet" jer med dette indlæg, og ikke til folk som har fundet tråden her via Google - som jeg - så skriv et brev til vores profil herinde. Så checker jeg lige jeres Debataktivitet, så det ikke blot er en hel ny profil oprettet til at snuppe en af jeres BH'er.

Hvis moderatorerne tillader det kunne vi også gøre det via svar i tråden her, så folk kan se, hvilke størrelser der er tilbage, men jeg synes bare, at det ville være synd at spamme en informativ tråd yderligere.

Har I øvrige spørgsmål ellers, så kan I også henvende jer via e-mail på info (a) bellaborsa.dk

Jeg kan yderligere fortælle om BH'erne fra vores testpersoner nu hvor det er et forum for gravide og kvinder med (små)børn, at der var en enkelt gravid i mellem og hun var meget glad for disse BH'er, da hun havde meget følsomme bryster under hendes graviditet og synes, at de var rigtig behagelige i forhold til hendes øvrige BH'er.

Hvis moderatorerne ser det som mere en reklame end et informativt svar til jeres brugere, så må I naturligvis bare slette indlægget. Det var dog ikke hensigten, selvom kunder selvfølgelig altid er velkomne.

Mvh
Bella Borsa

Jeg vil gerne prøve en small i beige

Anmeld

27. september 2013

Bella Borsa

@Karla

Jeg prøver at sende dig en Medium. Når vi ind i mellem får en returvare, så er det som oftest fordi kunden skal have en større størrelse, så jeg sender dig en Medium.

Der er Pink og Lilla at vælge i mellem.

@LinLin

Send din adresse i en PB.

@LLN

Der er desværre ikke flere XXXL tilbage.

Så må jeg vist hellere lige lave en status på, hvad der er tilbage, da det pludselig gik stærk:

1 x Small - Rød
1 x Small - Blå/Turkis
1 x Medium - Ukendt farve, da Karla lige skal have valgt først. Men der er Pink og Lilla tilbage.

Anmeld

27. september 2013

Bella Borsa

Karla snupper en Lilla, så der er Pink tilbage i Medium.

1 x Small - Rød
1 x Small - Blå
1 x Medium - Pink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.