Air bra - Set på tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.044 visninger
47 svar
8 synes godt om
24. marts 2012

Team Putte

Hej alle i skønne damer derude

Jeg har set den her air bra på tv-reklame og overvejer om jeg måske skal skifte mine nuværende bh'er ud med sådan nogle den sidste del af min graviditet.

Jeg har en rimelig stor barm, bruger normalt 85G så jeg er lidt i tvivl om den overhoved kan støtte nok. Den ser bare SÅ behagelig ud og jeg kan virkelig snart ikke være i mine gamle bh'er mere

Nogle derude der har købt den og tør stå ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Maja_4000

Jeg oprettede en debat om det den anden dag Der var en som skrev at den ikke støtter .. Men der var kun en som havde prøvet den

Anmeld

24. marts 2012

Nemesis

Har prøvet en lignende..men ikke lige den fra tvshop og nej det støtter ikke når man har lidt vægt i.

Jeg ville købe en enkelt eller to rigtig gode bh´er og så skylle dem op på skift.

Sisse

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

Maja_4000 skriver:

Jeg oprettede en debat om det den anden dag Der var en som skrev at den ikke støtter .. Men der var kun en som havde prøvet den

Øv så kan det jo være helt ligemeget hvis man så skal gå og bøvle med ondt i ryggen istedet

Synes bare bh'er er så dyre i min størrelse, selv sportsbh'er! Så synes det havde været smart med 3 behagelige bh'er til 500 + porto..

Må nok bare indse at det er dyrt at have store bryster

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

Nemesis skriver:

Har prøvet en lignende..men ikke lige den fra tvshop og nej det støtter ikke når man har lidt vægt i.

Jeg ville købe en enkelt eller to rigtig gode bh´er og så skylle dem op på skift.

Sisse

Øv altså

Synes bare bh'er er så dyre i min størrelse og jeg skal jo formenlig kun bruge dem de sidste 3 mdr og så over i amme-bh'er som også er skide dyre

Anmeld

24. marts 2012

Nemesis

Team Putte skriver:

Øv altså

Synes bare bh'er er så dyre i min størrelse og jeg skal jo formenlig kun bruge dem de sidste 3 mdr og så over i amme-bh'er som også er skide dyre

Ja jeg ved det...jeg købte faktisk en superlækker ammebh inden fødslen som jeg brugte til det sidste..og ja den kunne jeg også bruge da mælken løb til.

Ellers kan du tage den nemme løsning og tage i føtex/bilka og købe nogle af deres billige lige til den sidste tid.
De sidder ikke optimalt men er til at leve med.

jeg opdagede at jeg den sidste tid ikke kunne klare bøjler så det blev nogle uden..de giver sig også mere synes jeg.

:-) Sisse

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

Nemesis skriver:

Ja jeg ved det...jeg købte faktisk en superlækker ammebh inden fødslen som jeg brugte til det sidste..og ja den kunne jeg også bruge da mælken løb til.

Ellers kan du tage den nemme løsning og tage i føtex/bilka og købe nogle af deres billige lige til den sidste tid.
De sidder ikke optimalt men er til at leve med.

jeg opdagede at jeg den sidste tid ikke kunne klare bøjler så det blev nogle uden..de giver sig også mere synes jeg.

:-) Sisse

Nu er det godt nok længe siden jeg har kigget på undertøj i supermarkeder da jeg allerede som 16 årig voksede ud af deres størrelser

Anmeld

24. marts 2012

norenberg

jeg har set de samme på trendsale bare til 100 kr pr stk....min mor bruger de air bra...og hun elsker dem....og hun bruger selv en 95 f i bh...

Anmeld

24. marts 2012

norenberg

Team Putte skriver:

Hej alle i skønne damer derude

Jeg har set den her air bra på tv-reklame og overvejer om jeg måske skal skifte mine nuværende bh'er ud med sådan nogle den sidste del af min graviditet.

Jeg har en rimelig stor barm, bruger normalt 85G så jeg er lidt i tvivl om den overhoved kan støtte nok. Den ser bare SÅ behagelig ud og jeg kan virkelig snart ikke være i mine gamle bh'er mere

Nogle derude der har købt den og tør stå ved det?

du kan få gode og billig bher i change i den størrelse jeg købte dem der da jeg var i den størrelse...

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

norenberg skriver:

du kan få gode og billig bher i change i den størrelse jeg købte dem der da jeg var i den størrelse...

Change? Sådan en tror jeg ik der ligger her i nærheden, men det er da værd at undersøge hvor de ligger og hvad de har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.