Air bra - Set på tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

norenberg

Team Putte skriver:

Change? Sådan en tror jeg ik der ligger her i nærheden, men det er da værd at undersøge hvor de ligger og hvad de har

du kan også de hvad de har på nettet de har også online shop http://shop.change.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Team Putte

norenberg skriver:

du kan også de hvad de har på nettet de har også online shop http://shop.change.com/

Den vil jeg da lige kigge på

Mange tak for hjælpen

Anmeld

24. marts 2012

norenberg

Team Putte skriver:

Den vil jeg da lige kigge på

Mange tak for hjælpen

det var så lidt hvis du melder dig ind i deres klub får du 10 procent rabat og det er helt gratis at blive medlem og det kan du også blive via nettet...

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

norenberg skriver:

det var så lidt hvis du melder dig ind i deres klub får du 10 procent rabat og det er helt gratis at blive medlem og det kan du også blive via nettet...

Dobbelt op på bonus

Anmeld

24. marts 2012

Tanze85

Hey.. Jeg har selv en stor barm og har fundet denne hjemmeside hvor de sælger super gode BHer med god støtte osse i store størrelser.. Jeg køber alle min BHer derinde. 

Adressen er : www.big-beauty.dk

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

tanze85 skriver:

Hey.. Jeg har selv en stor barm og har fundet denne hjemmeside hvor de sælger super gode BHer med god støtte osse i store størrelser.. Jeg køber alle min BHer derinde. 

Adressen er : www.big-beauty.dk

Den vil jeg lige kigge på

Mange tak

Anmeld

24. marts 2012

SHERO

Bruger samme str og er suuper glad for Change's Florense model, den støtter rigtig godt, go super pæn.... så den kan jeg varmt anbefale.. (den er bedst i sort eller hvid - farverne har en lidt anderledes skål)

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

Tullen85 skriver:

Bruger samme str og er suuper glad for Change's Florense model, den støtter rigtig godt, go super pæn.... så den kan jeg varmt anbefale.. (den er bedst i sort eller hvid - farverne har en lidt anderledes skål)

Endnu en jeg vil kigge på

Bruger normalt Freya som jeg synes er super god, men når jeg skal højere op end min normale 85G så begynder det at knibe med mulighederne i det mærke

Anmeld

24. marts 2012

ønskebørn74

Team Putte skriver:

Hej alle i skønne damer derude

Jeg har set den her air bra på tv-reklame og overvejer om jeg måske skal skifte mine nuværende bh'er ud med sådan nogle den sidste del af min graviditet.

Jeg har en rimelig stor barm, bruger normalt 85G så jeg er lidt i tvivl om den overhoved kan støtte nok. Den ser bare SÅ behagelig ud og jeg kan virkelig snart ikke være i mine gamle bh'er mere

Nogle derude der har købt den og tør stå ved det?

I hunke møller kan du få til 200-250kr...

Anmeld

24. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Team Putte skriver:

Hej alle i skønne damer derude

Jeg har set den her air bra på tv-reklame og overvejer om jeg måske skal skifte mine nuværende bh'er ud med sådan nogle den sidste del af min graviditet.

Jeg har en rimelig stor barm, bruger normalt 85G så jeg er lidt i tvivl om den overhoved kan støtte nok. Den ser bare SÅ behagelig ud og jeg kan virkelig snart ikke være i mine gamle bh'er mere

Nogle derude der har købt den og tør stå ved det?

jeg har også set den reklame og tænkt på, om de kunne være noget værd, men jeg tror altså ikke, de kan støtte nok, når man har lidt mere end gennemsnittet i bh'en.

Jeg kan varmt anbefale dig www.bravissimo.co.uk , der køber jeg mine bh'er, og det er det eneste sted, jeg kan få dem i min størrelse. Derudover er de også billigere end dem, man kan købe i Danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.