Først og fremmest beklager jeg overfor alle debatørerne herinde, at jeg hiver en gammel tråd op, men jeg mener, at det er relevant, da denne tråd ligger som nummer 1 på Google på flere søgeord, så der kan være mange, der har gavn af dette svar i fremtiden. Og jeg håber ikke, at I kun ser dette som et reklameindlæg. Jeg besvarer naturligvis trådens opretters spørgsmål - og alle andre der måtte komme i denne tråd senere. 
Bella Borsa er sælger af disse komfort BH'er i stil med Ahh Bra, Aire Bra (eller Air Bra som mange kalder dem), Genie Bra osv. Kært barn har mange navne. Både med og uden indlæg.
Vi har haft flere personer til at teste produktet, inden vi begyndte at sælge dem. Derfor kan jeg bekræfte, at der desværre er en minimal støtte til større bryster i disse BH'er og tilbagemeldingerne har konkluderet, at de ikke er til megen nytte for kvinder med en størrelse over en dobbelt D. De kan dog stadig godt bruges til at sove i f.eks.
En af vores testpersoner som normalt bruger en 75G meldte tilbage, at hun ligeså godt kunne have gået uden BH.
Derfor har vi hos Bella Borsa valgt kun at sælge disse BH'er op til en størrelse XL (de går efter T-shirt størrelse og ikke kop-størrelse, da det er et meget fleksibelt stof, der strækker sig rundt om brysterne), selvom de kan fåes i både XXL og XXXL.
Vi har dog stadig nogle ubrugte eksemplarer af de større størrelser tilbage fra vores testperiode, så hvis nogen har lyst til at afprøve dem, så vil jeg gerne sende et eksemplar ganske gratis mod, at vi bare får en tilbagemelding på jeres oplevelse med den.
Derudover har vi også enkelte BHer i de mindre størrelser og assorterede farver liggende, som vi også gerne vil sende et eksemplar ud af mod en tilbagemelding.
Alle dem vi har liggende pt. er uden indlæg - vi sælger dog også BH'en med indlæg.
Vi har pt. følgende liggende som gratis prøver:
1 x Small - Rød
1 x Small - Blå
1 x Small - Beige
1 x Small - Hvid
2 x Large - Lilla
2 x Large - Mintgrøn
1 x XXL - Sort
1 x XXXL - Sort
1 x XXXL - Hvid
1 x XXXL - Beige
Husk at størrelserne går på jeres størrelse i T-shirt og ikke traditionelle BH størrelser.
Kun 1 stk gratis pr bruger. 
Da vi gerne vil give dem til brugerne herinde, når vi nu har "generet" jer med dette indlæg, og ikke til folk som har fundet tråden her via Google - som jeg - så skriv et brev til vores profil herinde. Så checker jeg lige jeres Debataktivitet, så det ikke blot er en hel ny profil oprettet til at snuppe en af jeres BH'er. 
Hvis moderatorerne tillader det kunne vi også gøre det via svar i tråden her, så folk kan se, hvilke størrelser der er tilbage, men jeg synes bare, at det ville være synd at spamme en informativ tråd yderligere. 
Har I øvrige spørgsmål ellers, så kan I også henvende jer via e-mail på info (a) bellaborsa.dk
Jeg kan yderligere fortælle om BH'erne fra vores testpersoner nu hvor det er et forum for gravide og kvinder med (små)børn, at der var en enkelt gravid i mellem og hun var meget glad for disse BH'er, da hun havde meget følsomme bryster under hendes graviditet og synes, at de var rigtig behagelige i forhold til hendes øvrige BH'er.
Hvis moderatorerne ser det som mere en reklame end et informativt svar til jeres brugere, så må I naturligvis bare slette indlægget. Det var dog ikke hensigten, selvom kunder selvfølgelig altid er velkomne. 
Mvh
Bella Borsa