Bryst vs flaske - læs venligst indlægget før du svarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

anynom

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Sitrani

JulieWH skriver:

Jeg er i gang med at lave en opgave om bryst vs flaske.

Jeg har lagt mærke til, at det virker som om mange ser flasken som en dårlig ting også selvom deres barn ikke bliver mæt nok ved brystet. Så nu vil jeg se, om der er hold i det.

Du behøver ikke knytte en kommentar til dit svar, bare kryds af!

Jeg har stemt at jeg ammer for en hver pris....

Men ikke hvis mit barn ikke tog nok på, så synes jeg man har pligt til, at supplere, så den lille trives!

Men jeg er villig til, at kæmpe hårdt for, at amningen kører, og har heldigvis heller ingen problemer haft med det Men det kan være det er anderledes næste gang...

Anmeld

25. marts 2012

Loa

Maja84 skriver:

Har stemt blankt da jeg ikke passede ind.
Min søn blev ammet de første 3 mdr, og havde langt fra nok, så måtte malke ud og supplere med mme. Det blev for meget til sidst og gik på ren flaske, og det fungerede rigtig godt

Stort set det svar jeg ville have skrevet 

Havde INTET imod at give min datter MME. Kan SLET ikke se hvorfor NOGEN skulle have noget imod det??? 

Man giver vel det barnet har brug for. Og hvis barnet ikke får nok mælk hos moderen, ja så er det vel logisk nok at supplere.

Anmeld

25. marts 2012

Kløver

Loa skriver:

Stort set det svar jeg ville have skrevet 

Havde INTET imod at give min datter MME. Kan SLET ikke se hvorfor NOGEN skulle have noget imod det??? 

Man giver vel det barnet har brug for. Og hvis barnet ikke får nok mælk hos moderen, ja så er det vel logisk nok at supplere.

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.