min mælk ville ikke løbe til med min datter
efter 3 dage var den ikke løbet til... hun lå ved brystet KONSTANT og det gjorde så ondt...
jeg var grædefærdig osse fordi hun var sulten og søgte konstant med der kom ikke mere end et par dråber hver gang
hun begyndte at tabe sig og skreg hver evig eneste sekund hun ikke lå ved brystet...
sygeplejerskerne blev ved med at sige at jeg bare skulle blive ved og ved, men jeg kunne ikke bære det mere
tilsidst gik jeg over til flasken og hun faldt til ro med det samme, derefter faldt jeg til ro og vi sov for første gang i 4 dage...
jeg er gravid igen og håber at jeg kan amme denne her gang
jeg vil så gerne amme og var så ked af flasken dengang.. min datter har meget dårligt imunforsvar og kan heller ikke tåle mælk, så hun har fået nutramigen det første år af hendes liv...
jeg vil så gerne amme og mine bryster er allerede begyndt at dryppe denne her gang er i uge 28
så jeg håååååber og beder til at det vil fungere... det skal lige siges at jeg var i dyb depression 14 dage efter jeg havde født min datter... så det kunne måske osse have påvirket det....
og hun kunne slet ikke rumme det mme, hun gylpede næsten mere op end hun spiste også fordi hun slugte 200 ml på ingen tid... åårhh stress...
Anmeld