Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amandas-mor skriver: Det behøver du heller ikke. Min datter får Livol til børn og den kan du bare knuse mellem to skeer og så røre pulveret i noget youghurt fx og give hende det. Jeg gør det at jeg rører det sammen med hendes fiskeolie (Eskimo 3-6-9) og så giver hende det samlet
Det behøver du heller ikke.
Min datter får Livol til børn og den kan du bare knuse mellem to skeer og så røre pulveret i noget youghurt fx og give hende det.
Jeg gør det at jeg rører det sammen med hendes fiskeolie (Eskimo 3-6-9) og så giver hende det samlet
Super - tak for tippet
MariaJ skriver: Jeg har i hvert fald aldrig hørt om en voksen, der stadig tager sig en mælkeflaske med i seng, så mon ikke vi trygt kan regne med at de vokser fra det
Jeg har i hvert fald aldrig hørt om en voksen, der stadig tager sig en mælkeflaske med i seng, så mon ikke vi trygt kan regne med at de vokser fra det
Tænker lidt - er det ikke lige meget om det er Nan pro eller alm. mælk?? de får jo flaske lige meget hvad..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128