Hvad ville du gøre hvis du stødte ind i en baby.dk bruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Smider lige denne op igen da jeg jo selv synes det er et godt emne.

Det ser stadig ud som om flest er til nummer 4 . Nummer 1 og 3 er næsten ens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MariaJ

Jeg har stemt nr. 1, men i virkeligheden kunne jeg nok ligeså godt have stemt nr. 4. Jeg ville nok i mange situationer være for genert til faktisk at tage kontakt, men ville have lyst til det, hvis jeg var sikker på at det var en herindefra som jeg "vidste hvem var". Jeg ville bare synes det var hyggeligt, hvis nogen hilste på mig.

Anmeld

7. maj 2012

-Sigrid-

Frk-Lotusblomst skriver:

Og er det ok for dig eller er det over dine grænser hvis en baby.dk bruger tager kontakt til dig ude i verden?

Igår da jeg var på arbejde kom en anden baby.dk bruger ind i butikken og handlede.

Det fik mig til at tænke på om i ville sige hej/tage kontakt til en baby.dk bruger hvis i stødte på en et eller andet sted.

Jeg har lavet en afstemning fordi det kunne være sjovt at se..

Jeg selv har stemt:
"Jeg vil ikke tage kontakt, men en baby.vk burger må gerne tage kontakt til mig"

Dette grundet jeg ikke ved om jeg overskrider en andens grænse.

Begrund gerne.

Tja... Jeg har taget kontakt til en baby.dk bruger til fødselsforberedelse, men vi havde allerede inden snakket om at tage ud og svømme, og så syntes jeg det ville være ærgeligt at "gå glip af chancen"

Anmeld

7. maj 2012

tarkoflen

Lise skriver:

Kommer jo fuldstændig an på hvem det er  Jeg er ret genert og evigt bange for at folk ikke kan kende/huske mig, så jeg ville ikke, i de allerflest tilfælde, sige hej, men jeg ville til enhver tid synes det var hyggeligt hvis nogen sagde hej til mig.

Den her er jeg 100% med på, men folk ville nok få lidt svært ved at genkende mig, da jeg stadig er mere eller mindre anonym

Men hvis man genkendte mig, måtte man hellere end gerne sige hej

Anmeld

7. maj 2012

Morgensol

Jeg har stemt 4. Men mest fordi der ikke er nogen herinde der ved hvem jeg er..tror jeg.. Jeg læser med, men skriver ikke så tit herinde, så detville blive noget værre pinligt rod hvis jeg tog kontakt til en herinde fra. personen ville nok med 99 % sikkerhed ikke ane hvem jeg var!  

Anmeld

7. maj 2012

Frk-Lotusblomst

-Sigrid- skriver:

Tja... Jeg har taget kontakt til en baby.dk bruger til fødselsforberedelse, men vi havde allerede inden snakket om at tage ud og svømme, og så syntes jeg det ville være ærgeligt at "gå glip af chancen"

Ja det ville da være rigtig ærgerligt ikke at tage chancen når nu i alligevel havde snakket om at skulle mødes.

Anmeld

9. maj 2012

-Sigrid-

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det ville da være rigtig ærgerligt ikke at tage chancen når nu i alligevel havde snakket om at skulle mødes.

Nemlig

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

Jeg vil ikke sige hej, men folk må gerne sige hej til mig..

Jeg har faktisk set 3 herinde fra, uden at sige noget..

Anmeld

9. maj 2012

Lullaby

Jeg aner ikke hvem folk er. Jo der er et par enkelte som er på min venneliste som jeg "kender". Men udover det så kan jeg ikke rigtig sige goddag når jeg ikke lægger mærke til nogen. Men I må gerne sige hej til mig. Bare lige husk jeres brugernavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.