Hvad ville du gøre hvis du stødte ind i en baby.dk bruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Zeus

Frk-Lotusblomst skriver:

Og er det ok for dig eller er det over dine grænser hvis en baby.dk bruger tager kontakt til dig ude i verden?

Igår da jeg var på arbejde kom en anden baby.dk bruger ind i butikken og handlede.

Det fik mig til at tænke på om i ville sige hej/tage kontakt til en baby.dk bruger hvis i stødte på en et eller andet sted.

Jeg har lavet en afstemning fordi det kunne være sjovt at se..

Jeg selv har stemt:
"Jeg vil ikke tage kontakt, men en baby.vk burger må gerne tage kontakt til mig"

Dette grundet jeg ikke ved om jeg overskrider en andens grænse.

Begrund gerne.

Jeg er rigtig RIGTIG dårlig til det med ansigter (og navne), så jeg vil helt sikkert ikke kunne genkende nogen alligevel

Men man er hjertens velkommen til at hilse på mig, jeg skal bare lige have opfrisket hvor jeg "kender" jer fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Nadia&Daniel

Frk-Lotusblomst skriver:

Og er det ok for dig eller er det over dine grænser hvis en baby.dk bruger tager kontakt til dig ude i verden?

Igår da jeg var på arbejde kom en anden baby.dk bruger ind i butikken og handlede.

Det fik mig til at tænke på om i ville sige hej/tage kontakt til en baby.dk bruger hvis i stødte på en et eller andet sted.

Jeg selv har stemt:
"Jeg vil ikke tage kontakt, men en baby.vk burger må gerne tage kontakt til mig"

Begrund gerne.

Jeg har engang kontaktet en.. Havde handlet med hende over baby.dk og været hjemme efter varen.. Da jeg så så hende på en børnemesse, faldt det mig naturligt at sige hej

Og til alle - I siger bare hej

Anmeld

19. marts 2012

Zeus

Becks skriver:

Jeg har stemt blankt! For jeg vil rigtig gerne hilse på folk når jeg møder dem, og de må også gerne hilse på mig

MEN! Jeg var på hyggetur med en veninde til Randers og Århus sidste år i maj, og der ser jeg Rosa herinde fra. Det gik ikke helt som jeg gerne ville

Mig "Der går Rosa!"

Veninde "Rosa?"

Mig " Ja, hun er smadder sød!"

Veninde "Hvorfor går du ikke over og siger hej?"

Mig " Nej det tør jeg ikke" og løb/gik ind i ruden og videre ind på Baresso

Det kan jeg faktisk godt huske du skrev om herinde

Anmeld

19. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
I og med jeg ikke har et billede af mig selv herinde, tror jeg, det vil være svært for folk at kende mig på gaden . Men hvis nogen ser mig, skal I være hjertens velkomne til at komme og sige hej.
Hvis jeg var sikker på, at personen var en bruger herfra, ville jeg helt sikkert hilse på.

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

jeg ville da synes det var super hyggeligt, men ville ikke tage kontakt før jeg var 100% på det VAR en herinde fra, og en der også ville kunne genkende mig

Anmeld

19. marts 2012

Mira0911

Puuh jeg ved ikke... Jeg er en meget meget genert lille pige når det kommer til sådan noget.... Så tror bare jeg er en af dem som bare går videre hvis jeg genkender en.... 

Anmeld

19. marts 2012

Becks

Zeus skriver:

Det kan jeg faktisk godt huske du skrev om herinde

Hihi det var SÅ pinligt

Anmeld

19. marts 2012

signe.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg selv har stemt:

Begrund gerne.

Synes det kommer lidt an på nogle ting...

Jeg ville ikke bryde mig om at en, hvad skal man sige, "tilfældig" baby-bruger, kom hen og kontaktede mig, hvis jeg nu ikke har haft noget med vedkommende at gøre overhovedet herinde, men at h*n bare har set min profil, og kunne dømme ud fra mit profilbillede at det var mig der stod og shoppede tamponer nede i brugsen....

Men hvis det var en som jeg har haft flere diaologer med herinde(vi behøver ikke være venner herinde), så tror jeg faktisk det ville være okay.. Har det sådan at den person der tager kontakt til mig, skal være ret sikker på at jeg ved hvem h*n er

Håber det gav mening...

Og nå ja, ville også kun selv tage kontakt til en, hvis jeg var sikker på vi havde haft en god kemi herinde, og at h*n ville være okay med at jeg hilste på...

Anmeld

19. marts 2012

Fenja09

Hvis jeg kunne kende en Baby.dk bruger en dag jeg er ude at handle eller andet, så ville jeg bestemt ikke gå over og sige hej. Kan jeg slet ikke se grunden til. Lære man derimod hinanden at kende herinde, over pb´er osv, jamen så ville situationen være en helt anden og så kunne jeg godt finde på det.

/Fenja

Anmeld

19. marts 2012

Bare mig..

Jeg er blevet "genkendt" i centeret inde i en butik, hvor ekspedienten var herinde fra. Vildt hyggeligt.. Senere, da min datter skulle starte i dagpleje, fandt jeg ud af at selvsamme persons datter var i samme dp. Så det var lidt sjovt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.