Hvad ville du gøre hvis du stødte ind i en baby.dk bruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du tage kontakt og er det ok at tage kontakt til dig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.476 visninger
48 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Og er det ok for dig eller er det over dine grænser hvis en baby.dk bruger tager kontakt til dig ude i verden?

Igår da jeg var på arbejde kom en anden baby.dk bruger ind i butikken og handlede.

Det fik mig til at tænke på om i ville sige hej/tage kontakt til en baby.dk bruger hvis i stødte på en et eller andet sted.

Jeg har lavet en afstemning fordi det kunne være sjovt at se..

Jeg selv har stemt:
"Jeg vil ikke tage kontakt, men en baby.vk burger må gerne tage kontakt til mig"

Dette grundet jeg ikke ved om jeg overskrider en andens grænse.

Begrund gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Kay

for mig ville det komme meget an på situationen men hvis muligheden bød sig og jeg var 100% sikker på at det var en her inde fra ville jeg nok gøre det

og har intet imod at folk "kontakter" mig

Anmeld

19. marts 2012

Zafir

Jeg har stemt svar nr 1

Elsker at støde ind i folk, som man 'kender' lidt rundt omkring -

Så man må GERNE sige hej til mig (og jeg siger også gerne hej)

Anmeld

19. marts 2012

Lise

Kommer jo fuldstændig an på hvem det er  Jeg er ret genert og evigt bange for at folk ikke kan kende/huske mig, så jeg ville ikke, i de allerflest tilfælde, sige hej, men jeg ville til enhver tid synes det var hyggeligt hvis nogen sagde hej til mig.

Anmeld

19. marts 2012

Laulund87

Jeg har det på samme måde som dig

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

Jeg ville ikke tage kontakt , men vil da gerne kontaktes .. Jeg er simpelthen alt for genert til selv at gøre det

Har faktisk set 3 brugere herinde fra uden at sige noget :b Hehe

Anmeld

19. marts 2012

Dinna88

Det er situationsafhængigt. Og om jeg kender godt til brugeren.

Dot D spottede mig inde i Randers en dag, og jeg blev super forskrækket da hun satte en hånd på skulderen af mig, og spurgte om jeg ikke var Dinna Men det var sjovt og hyggeligt, det havde jeg intet imod! 

Anmeld

19. marts 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

Det er situationsafhængigt. Og om jeg kender godt til brugeren.

Dot D spottede mig inde i Randers en dag, og jeg blev super forskrækket da hun satte en hånd på skulderen af mig, og spurgte om jeg ikke var Dinna Men det var sjovt og hyggeligt, det havde jeg intet imod! 

Hi hi, du så også forskrækket ud

Men jeg kunne ikke lade være, jeg synes det er sjovt, at møde nogen, man "kender" herfra... Så en anden herindefra i Djurs Sommerland, men var ikke tæt nok på... Så jeg spurgte herinde, om ikke det var hende, og det var det sørme

Anmeld

19. marts 2012

Dinna88

Dot D skriver:

Hi hi, du så også forskrækket ud

Men jeg kunne ikke lade være, jeg synes det er sjovt, at møde nogen, man "kender" herfra... Så en anden herindefra i Djurs Sommerland, men var ikke tæt nok på... Så jeg spurgte herinde, om ikke det var hende, og det var det sørme

haha. Jamen, det er ikke hver dag jeg lige bliver henvendt til på den måde  

Anmeld

19. marts 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

haha. Jamen, det er ikke hver dag jeg lige bliver henvendt til på den måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.