Hvad ville du gøre hvis du stødte ind i en baby.dk bruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Det er spændende..
Flest vil ikke kontakte en baby.dker men vil gerne kontaktes.

Men ja, for mig kommer det nok også an på situationen som mange skriver..
At hvis det er en man har skrevet meget med jamen så er det nok sjovt nok, men hvis det er en man bare har lagt mærke til men personen aner ikke hvem man er, ja så er det nok lidt sært. igesom det vil være lidt sært hvis det var en der havde lagt mærke til mig uden jeg havde lagt mærke til ham/hende.

Og så er jeg nok egentlig også lidt for genert som mange skriver.. Men igen, hvis det er en man ahr skrevet meget med jamen så fæler man vel også man kender personen mere.

Det blev lige et fælles svar.. Krammer til alle der har deltaget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Gaia

Normalt når jeg støder ind i folk, siger jeg som oftest undskyld hihi ej pjat ville sa nok sige hej ...eller også ville jeg være så meget i tvivl om det nu også er den jeg tror det er, og så ville jeg måske ik sige noget.. 

Anmeld

19. marts 2012

lycly

Jeg ville umiddelbart ikke tage kontakt. Mest af frygt for den pinlige situation der kan opstå hvis vedkommende ikke aner hvem jeg er!

Men andre må hellere end gerne komme hen til mig og sige hej, og præsentere sig som baby.dk bruger. Selvom jeg måske ikke genkender personen er det da meget sjovt

Anmeld

29. marts 2012

Chevro

Fedt emne at bringe op Rikke ;-)

Jeg har svaret nr 4, jeg er nok ikke lige så god til at genkende folk så ville ikke vide mig sikker på at det ER dem :-)

Men er super åben overfor folk, og ville synes det var fint folk kom til mig (:

Anmeld

29. marts 2012

crille

SUUUPEr dårlig til at genkende folk, men ville ikke syntes det var pinligt at spørge, hvis jeg var i tvivl.

Samme er helt fint med mig - spørg bare. Ville kun syntes det var andet end hyggeligt, hvis det forventes at man skal føre længere dialog (Alt efter hvor man er og situationen - nogen gange er det jo bare sådan det går fordi det er hyggeligt  

Anmeld

29. marts 2012

Ryberg

Jeg bliver nødt til at vælge "jeg ville ikke tage kontakt, men en baby.dk bruger må gerne..."

Jeg ville nu hellere have valgt:

"Jeg tør ikke tage kontakt til en baby.dk bruger - hvis nu jeg skulle blive afvist/gjort til grin og lign."

En baby.dk bruger må hellere end gerne tage kontakt

Anmeld

29. marts 2012

dorthemus

Sige hej

Anmeld

29. marts 2012

JulieE

Jeg har stemt nr 1  Hvis dte er en baby bruger jeg har skrevet med herinde og føler jeg "kender" vil jeg helt sikkert gå hen og sige "Hej... er du ikke..." Og jeg ville synes det var sjovt, hvis andre gjorde det samme med mig 

Jeg har faktisk gjort det med en bruger fra min marts 2004 gruppe (dengang vi brugte netbaby.dk). Mødte hend ei H&M i Fieds og det fløj bare ud af munden på mig "Er du ikke Sofie?" Det var det og det betød faktisk at vi sås ret meget i en periode og stadig snakker sammen 

Anmeld

29. marts 2012

Nessie

Jeg har valgt den sidste.
Mest fordi jeg er MEGA dårlig til at genkende folk, og ser jeg endelig én der ser bekendt ud, så kan jeg ikke placere ham/hende

F.eks. så jeg min kiropraktor (som jeg i øvrigt er meget glad for) i Bilka i går, men sendte hende kun et svagt smil, fodi jeg ikke anede hvem hun var  vidste bare at jeg havde set hende før.

Men kan andre kende mig, så kom endelig bare hen og sig hej, men fortæl lige hvem du er, og hvor jeg kender dig fra, så er vi godt fra start

Anmeld

29. marts 2012

MaleneG

Jeg har stemt 1. 

Dette er dog kun sket en enkelt gang at jeg stødte på en person herinde fra, som jeg snakker med jævnligt, syntes det var meget naturligt at vi stoppede og fik en sludder for en sladder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.