Hvad ville du gøre hvis du stødte ind i en baby.dk bruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Isabella_mor

Frk-Lotusblomst skriver:

Og er det ok for dig eller er det over dine grænser hvis en baby.dk bruger tager kontakt til dig ude i verden?

Igår da jeg var på arbejde kom en anden baby.dk bruger ind i butikken og handlede.

Det fik mig til at tænke på om i ville sige hej/tage kontakt til en baby.dk bruger hvis i stødte på en et eller andet sted.

Jeg har lavet en afstemning fordi det kunne være sjovt at se..

Jeg selv har stemt:
"Jeg vil ikke tage kontakt, men en baby.vk burger må gerne tage kontakt til mig"

Dette grundet jeg ikke ved om jeg overskrider en andens grænse.

Begrund gerne.

jeg har stemt blankt..

fordi jeg slet ikke ved hvordan jeg vil reagere. tit er det simpelthen for pinligt hvis det så ikke er den jeg tror det er...

hvis det er en bruger jeg har skrevet meget med ville jeg men hvis det var en jeg bare kunne genkende fra en af tråedene herinde ville jeg nok ikke tage kontakt, det vil blive for pinligt...

især fordi at når man ikke har talt sammen, så kender man jo ikke rigtig hinanden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Da jeg et par gange havde set en kvinde, der lignede en bruger herinde fra skrev jeg til hende.

På den måde var jeg sikker på, at jeg ikke tog fejl og hun havde også lettere ved at ignorere mig.

Men vi er gode veninder den dag i dag.

Anmeld

19. marts 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

Og er det ok for dig eller er det over dine grænser hvis en baby.dk bruger tager kontakt til dig ude i verden?

Igår da jeg var på arbejde kom en anden baby.dk bruger ind i butikken og handlede.

Det fik mig til at tænke på om i ville sige hej/tage kontakt til en baby.dk bruger hvis i stødte på en et eller andet sted.

Jeg selv har stemt:
"Jeg vil ikke tage kontakt, men en baby.vk burger må gerne tage kontakt til mig"

Begrund gerne.

Jeg ville gøre det samme som dig Da jeg ikek vil overskride en andens grænse

Anmeld

19. marts 2012

4kløver

Har kun hilst på en herinde men det var så også aftalt da vi begge var til jm.. og så hilser vi og snakker når vi ser hinanden.

Anmeld

19. marts 2012

Lone Jakobsen

jeg ville ikke ta kontakt, men en bruger må gerne sige hej til mig

grunden til at jeg ikke ville gøre det, er simpelthen at jeg ville være super flov hvis jeg havde taget fejl

Anmeld

19. marts 2012

Becks

Jeg har stemt blankt! For jeg vil rigtig gerne hilse på folk når jeg møder dem, og de må også gerne hilse på mig

MEN! Jeg var på hyggetur med en veninde til Randers og Århus sidste år i maj, og der ser jeg Rosa herinde fra. Det gik ikke helt som jeg gerne ville

Mig "Der går Rosa!"

Veninde "Rosa?"

Mig " Ja, hun er smadder sød!"

Veninde "Hvorfor går du ikke over og siger hej?"

Mig " Nej det tør jeg ikke" og løb/gik ind i ruden og videre ind på Baresso

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg selv har stemt:

Begrund gerne.

Jeg har stemt 1. Faktisk har jeg prøvet for knap 3 år siden at blive kontaktet ved jordemoderen af 4kløver herinde fra, som sagde Hej og spurgte om det ikke var mig fra baby.dk. Det har jeg intet imod. Synes bare det er hyggeligt

Anmeld

19. marts 2012

blomst84

isabellamor skriver:

jeg har stemt blankt..

fordi jeg slet ikke ved hvordan jeg vil reagere. tit er det simpelthen for pinligt hvis det så ikke er den jeg tror det er...

hvis det er en bruger jeg har skrevet meget med ville jeg men hvis det var en jeg bare kunne genkende fra en af tråedene herinde ville jeg nok ikke tage kontakt, det vil blive for pinligt...

især fordi at når man ikke har talt sammen, så kender man jo ikke rigtig hinanden.. 

Jeg har faktisk set dig i fields uden at sige Hej... Til TS så er jeg nok selv for genert til at tage kontakt, men ville da gerne kontaktes hvis der var en som så mig arbejder faktisk sammen med en tidligere bruger herinde (malene84) og hun anede ikke jeg også var herinde, men havde flittigt fulgt med i hendes tråde  

Anmeld

19. marts 2012

B&J

jeg ville meget gerne tage kontant men ville nok ikke gøre det fordi jeg er så genert som jeg er og så dårligt til sådan noget øv..

men ville da elske hvis en kom hen og sagde hej til mig

Anmeld

19. marts 2012

Isabella_mor

blomst84 skriver:

Jeg har faktisk set dig i fields uden at sige Hej... Til TS så er jeg nok selv for genert til at tage kontakt, men ville da gerne kontaktes hvis der var en som så mig arbejder faktisk sammen med en tidligere bruger herinde (malene84) og hun anede ikke jeg også var herinde, men havde flittigt fulgt med i hendes tråde  

hehe du siger bare hej næste gang hah

jeg ser aldrig en skid, jeg er så dårlig til at genkende folk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.