Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan da sagtens forstå, hvis i vil holde det hemmeligt.. Det kunne jeg også sagtens finde på!
Jeg har også sagt, at folk ikke får noget af vide her, før jeg har født!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Al respekt for at i vil holde den hemmelig - nogle respekterer det bare ikke Uha jeg fik godt nok også nogle dumme kommentarer da vi ikke ville fortælle hvornår jeg skulle sættes i gang før termin. Jeg orkede simpelthen ikke alle de sms'er og opkald i løbet af natten - og det var der nogle som ikke kunne forstå. Vi ville holde datoen hemmelig, for det var vores dag De eneste der fik datoen at vide var, vores forældre og søskende
Al respekt for at i vil holde den hemmelig - nogle respekterer det bare ikke
Uha jeg fik godt nok også nogle dumme kommentarer da vi ikke ville fortælle hvornår jeg skulle sættes i gang før termin. Jeg orkede simpelthen ikke alle de sms'er og opkald i løbet af natten - og det var der nogle som ikke kunne forstå. Vi ville holde datoen hemmelig, for det var vores dag De eneste der fik datoen at vide var, vores forældre og søskende
vi beholdte den for os selv..var faktisk kun min far som vidste det.. da han havde noget rejse med firma han skulle styre uden om
Maja84 skriver: familien ved også det er PKS, det er nu mere Facebook jeg synes ikke behøvede vide alle detaljer og heller ikke dato, og man ved jo ikke om folk kan komme til at skrive noget ved et uheld, hvis mange ved det
familien ved også det er PKS, det er nu mere Facebook jeg synes ikke behøvede vide alle detaljer og heller ikke dato, og man ved jo ikke om folk kan komme til at skrive noget ved et uheld, hvis mange ved det
Her er det kun 1 i familien der ved det..
Maja84 skriver: JA der er bestemt nogle ting man gerne vil beholde selv, og få sammen. Altså hvis nogle kunne ville de jo af nysgerrighed snige sig med ind til fødslen
JA der er bestemt nogle ting man gerne vil beholde selv, og få sammen. Altså hvis nogle kunne ville de jo af nysgerrighed snige sig med ind til fødslen
Ja det skulle ikke undre mig at der er nogle der gør det, hvis de kunne.
Det er JERES dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128