nettemor skriver:
Selvfølgelig er det fair I ikke vil fortælle datoen. Hvorfor skulle i??? Jeg fortalte da heller ikke alle at vi nu var på vej ind på fødegangen. Hvorfor dog det? Det var jo som du selv siger ikke sikkert at det blev den dag alligevel.
Nu ved jeg ikke præcis hvordan det foregår med PKS men du kan vel også risikerer at din fødsel går igang inden og du så skal ha AKS? Og så kan de jo være ligeglade med hvad dag det er.
Jeg ville holde fast i at det ikke kommer alle ved! Man kan da vel for pokker få lov til at ha sin fødsel for sig selv...
Jeg tror faktisk at næste gang jeg bliver gravid så fortæller jeg ikke folk min terminsdato men derimod den dato som er sidste dato for igangsættelse. For der er da bare ikke noget værre end når man selv står og er spændt og utålmodig og så samtidig skal forklare en masse folk at nej, fødslen er ikke igang, nej der er ikke tegn til noget, ja jeg glæder mig også til det sker osv osv osv

tak, og ja, da de sætter dato relativt tæt på termin kan jeg jo netop risikere vandet går eller jeg får veer, og så er det direkte ind til AKS
Ja netop det der er pointen at vi får oplevelsen for os selv. sidst var det flere dage kaotisk fødsel som endte i AKS om natten, og kom først op på barselsgangen kl 6 om morgenen, der havde vi været vågne i 2½ døgn, og jeg fik sovet nogle timer, og allerede kl 10 blev jeg ringet op, at de første nu var på vej, på trods af min lille søn lå på neonatal, jeg ikke engang var vågen og ikke fattede hvad der foregik, fik jeg bare beskeden, vi vender ikke om nu, da vi er halvvejs, og du har jo ikke svaret på vores beskeder (måske fordi jeg lå og sov, og vi havde sendt rundesms rundt om natten om at vi havde fået en søn) og denne gang vil jeg simpelhen ikke have uventede besøg lige pludselig. vil gerne have lov at samle mig inden jeg skal stå til rådighed for besøg af alle mulige uventede gæster

kan godt forstå dig, frygter også folk bliver utålmodige her, og at folk´begynder at fiske, gør de allerede så håber ik det bliver værre
Anmeld