nettemor skriver:
Jeg synes det er frygtelig flabet bare at dukke op på sygehuset så kort til efter og kræve at få lov at komme til.
Det er da sådan set ikke noget de bestemmer! Det gør du. Kan da godt forstå de gerne vil se den lille nye bebs. Men det skal de da nok nå.. Havde det været mig så var jeg blevet på tværs og så havde de da slet ikke fået lov at komme ind før dagen efter.
Du er i din fulde ret til at beholde datoen for dig selv. Og først fortælle folk at bebsen er kommet når DU er klar til besøg.. 
tak, var også derfor jeg blev sur, var min biologiske far og hans kone som troppede op, og min søn var der jo ikke engang, så de kom et par timer senere hvor jeg havde første øjeblik med min nye søn. De spurgte ikke engang om det var ok for mig de kom op at se ham, de spurgte bare hvornår og hvorledes, og hun sagde jeg kunne op at se ham kl 1. de troppede så op på neonatal, mens jeg havde første øjeblik med min lille søn, og kunne høre de diskuterede og skældte personalet ud, fordi der ikke var besøgstid, og endte med de kom ind uden mit samtykke

De tog billeder der var meget private de senere bare ville vise frem og det var så frygteligt... Nu har jeg ikke længere kontakt med ham, og ved derfor de ikke bliver et problem, men vil bare SÅ gerne have fred når jeg skal sidde med vores lille pige denne gang, for selvom jeg havde siddet med min søn på opvågningen var jeg jo helt væk pga bedøvelse, så vil bare holde tingene rolige denne gang

Vi havde i øvrigt sendt runde sms med billede i af vores søn, men de kunne ikke se det, fordi deres telefoner ikke var sat op til mms, men kunne vi jo ikke gøre for

Er rart at se det ikke er mig som er helt galt på den, at man gerne vil have bare noget for sig selv
Anmeld