Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................
Altså jeg lider selv af en sygdom der gør at man kan være ufrivillig barnløs.. Og de kan ikke finde ud af hvad sygdommen kommer af.. Den kan opstå af sig selv, eller nedarves.. Så her kan jeg give dig ret i at vidersender "lorten" ...
Men altså ingen i min nærmeste familie lider af sygdommen.. Og jeg er den der er endt med LORTEN... Og lider af kroniske smerter HVER DAG... Og jeg håber at jeg er heldig og bliver naturligt gravid (som 60-70% andre, heldigvis gør)
Men jeg krydser jo alt hvad der kan krydses for at mine børn ikke arver det.. (kun ved piger) Men altså min kæreste har en kronisk gigt sygdom.. og den kan OGSÅ være arvelig..
Ergo vil det sige at vi to uheldige skæbner ikke skal have børn ?????? (nu prikker jeg til dig
)
Men jeg kan give dig ret.. men det er desværre bare for sent at redde verden inden for det med at få børn... Nogle er bare ufrivillige barnløse, hvor man ALDRIG finder en grund, nogle er syge, nogle er for tykke, nogle har tilstoppede æggestokke, nogle har dårlig sæd.. OSV OSV OSV.. Og hvis man skal stoppe den ufrivillige barnløshed der er skal man jo nærmest standste hele verden ???
Efter jeg fik konstateret min sygdom, er jeg ENDNU mere nervøs for om jeg kan få børn.. !! Jeg har spildt ALT for mange tårer på det.. Og syntes også jeg fortjener børn ?!
Anmeld